بارسلونا در دیداری دشوار در نوکمپ موفق شد 1-2 اینتر را مغلوب کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که در نیمه اول خوش شانس بود، در نیمه دوم نمایش خوبی ارائه داد و در نهایت با دو گل تماشایی لوییس سوارز موفق شد با نتیجه 1-2 اینتر را شکست دهد.

بازی بر خلاف انتظار با برتری اینتر آغاز شد و این تیم در دقیقه دو به گل اول رسید. روی اثرگذاری الکسیس سانچس و ناهماهنگی مدافعان بارسلونا، لائوتارو مارتینز در محوطه جریمه صاحب فرصت شد و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه زننده گل اول لقب گرفت.

بعد از دریافت گل بارسا درصدد جبران برآمد و در دقیقه 14 می توانست به گل برسد، اما ضربه سر گریزمان روی ارسال سرخی روبرتو به بیرون رفت.

در دقیقه 17 لائوتارو مارتینز در موقعیتی تک به تک تراشتگن را نیز جا گذاشت اما پاس به بیرون او توسط مدافعان بارسلونا دفع شد و داور نیز اعلام آفساید کرد.

در دقیقه 25 لیونل مسی از فاصله ای نسبتا زیاد اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او با مهار سمیر هندانوویچ همراه شد.

در اواسط نیمه اول اینتر صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل دوم شد اما ضربه بارلا در محوطه جریمه با دفع توپ بسیار خوب نلسون سمدو همراه شد.

در دقیقه 36 اینتر تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت. ارسال کاندورا از سمت راست با ضربه سر لائوتارو مارتینز همراه شد اما تراشتگن با عکس العملی تماشایی این توپ را دفع کرده و دروازه بارسا را نجات داد.

در دقیقه 40 استفانو سنسی با یک ضربه تماشایی دروازه بارسلونا را تهدید کرد، اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت نیمه نخست با نمایش قابل توجه اینتر و برتری 0-1 این تیم به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشت اما قادر به خلق موقعیت چندانی نبود تا اینکه در دقیقه 57 به گل اول رسید.

ارسال آرتورو ویدال از سمت راست با ضربه والی و فوق العاده لوییس سوارز همراه شد و بارسلونا به گل تساوی دست یافت.

لحظاتی بعد بارسلونا تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه گریزمان از سمت چپ با اختلاف کمی به بیرون رفت و به تور کناری برخورد کرد.

در دقیقه 67 عثمان دمبله تازه وارد بعد از یک حرکت عرضی با ضربه ای تماشایی دروازه اینتر را تهدید کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه علیرغم مالکیت بارسلونا جریان بازی آرام شد. در دقیقه 76 و روی خروج تراشتگن و پرتاب اوت سریع اینتر، این تیم صاحب فرصت شد اما ضربه دی آمبریزیو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 84 بارسلونا به گل دوم رسید. با حرکت زیبای مسی و پاس عرضی او، سوارز صاحب فرصت خوبی شد و با ضربه ای دقیق گل دوم بارسلونا را نیز به ثمر رساند. در ادامه تلاش اینتر برای زدن گل تساوی نتیجه نداد و در نهایت بارسلونا 1-2 موفق به شکست اینتر شد.