استقلال در لیگ برتر برد/ پیروزی پر حاشیه استراماچونی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر/ طلسم استراماچونی در لیگ شکست!

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم مسابقات لیگ برتر موفق شد برابر تیم گل گهر پیروز شد تا آبی پوشان با آندره استراماچونی اولین برد خود را در لیگ برتر کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان در اولین دیدار از هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در این مسابقه میلیچ (۶) و مهدی قائدی (۴۹) برای استقلال و بهنام برزای (۱۱) برای گل گهر گلزنی کردند.

آندره استراماچونی استقلال را در روزی که از داشتن تماشاگر محروم بود، با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، میلیچ (۴۶ - میلاد زکی پور)، علی کریمی،فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی (۷۸ - سجاد آقایی)، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی (۴۶ - مرتضی تبریزی) و آرش رضاوند به زمین فرستاد.  البته استراماچونی خودش هم در این مسابقه محروم بود و از جایگاه تشریفات عملکرد تیمش را زیر نظر داشت.

نیمه نخست؛ تساوی یک - یک

در دقیقه ۳، محمد دانشگر موقعیت خوبی برای گلزنی استقلال خلق کرد اما ضربه این مدافع آبی ها به تیرک دروازه گل گهر برخورد کرد. در دقیقه ۶ هرویه میلیچ موفق شد پاس ارسالی وریا غفوری را یکضرب وارد دروازه حریف کند و استقلال را پیش اندازد.

برتری استقلال اما دوام چندانی نداشت. حسن اکرمی داور مسابقه در دقیقه ۱۰ یک پنالتی برای گل گهر گرفت. بهنام برزای که سابقه بازی در استقلال را هم دارد پشت این پنالتی ایستاد. سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال ضربه پنالتی را مهار کرد اما برزای خودش توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد. در ادامه بازیکنان دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما راه به جایی نبردند تا بازی با همان تساوی یک - یک تمام شود.

نیمه دوم؛ گل زودهنگام قائدی

سرمربی استقلال در شروع این نیمه دو تعویض همزمان انجام داد و مرتضی تبریزی و میلاد زکی پور به ترتیب به جای مسعود ریگی و میلیچ وارد زمین شدند.

آبی پوشان همانند نیمه نخست دوباره خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه ۴۹، مهدی قائدی توانست روی اشتباه مجدد میلاد فراهانی دروازه بان گل گهر در دفع توپ گل دوم استقلال را وارد دروازه کند.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در این بازی نقش پررنگی داشت و بیشتر حملات آبی پوشان از سمت راست و جایی که وریا حضور داشت پایه گذاری می شد.

هرچند تیم گل گهر حملاتی برای جبران نتیجه ترتیب داد اما تلاش بازیکنان این تیم ثمری نداشت تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال تمام شود. این اولین برد استقلال با استراماچونی در لیگ برتر بود. آبی پوشان با این برد ۶ امتیازی شدند و گل گهر هم ۳ امتیازی باقی ماند.