در فهرست جدید اعلام شده برای تیم ملی فوتبال ایران سه بازیکن از تیم سپاهان حضور دارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که باید در مهر ماه دو بازی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها را برابر تیم‌های کامبوج و بحرین انجام دهد، به زودی وارد اردوی جدید خود می‌شود.

 فدراسیون فوتبال ایران صبح امروز فهرست نفرات دعوت شده به این اردو از سوی مارک ویلموتس را منتشر کرد. این فهرست چند نکته جالب داشت که یکی از آنها مربوط به تیم فوتبال سپاهان است.

 صدرنشین حال حاضر لیگ برتر در لیست قبلی تیم ملی نماینده‌ای نداشت و این موضوع باعث دلخوری بازیکنان و کادر فنی سپاهان شده بود؛ اما در لیستی که امروز اعلام شد، اسم سه بازیکن از تیم طلایی‌پوش اصفهانی دیده می‌شود و بدین ترتیب تیم امیر قلعه‌نویی به یک‌باره تبدیل به یکی از تیم‌های پر نماینده در فهرست تیم ملی شده است.

 پیام نیازمند، دروازه‌بانی که در هیچ یک از ۶ بازی لیگ در این فصل گل نخورده، مجددا به تیم ملی دعوت شد. هم‌چنین مرتضی منصوری، مدافع راست سپاهان که جزو بازیکنان درخشان لیگ بوده، فرصت ارزشمند حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

 در کنار این دو بازیکن محمد محبی هم به تیم ملی دعوت شده است. محبی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ یک بود که در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان پیوست. او به شکل شگفت‌انگیزی درخشش خود را در سطح اول فوتبال ایران هم ادامه داده است تا جایی که به مهره مورد اعتماد قلعه‌نویی برای ترکیب اصلی سپاهان تبدیل شده و گل‌های مهمی از جمله گل هفته قبل به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را هم به ثمر رسانده است.