سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی‌ها در جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و باید برای پیروزی تلاش کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا منصوریان عصر روز سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم مس کرمان در چارچوب جام حذفی گفت: دیدار سختی را با تیم خوب مس کرمان در پیش‌رو داریم چون در جام حذفی، نتایج بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست.

 وی با اشاره به آنلایز تیم مس کرمان گفت: تیم مس کرمان از ۹۰ درصد تیم‌های لیگ برتر بهتر است و فوق‌العاده کار می‌کند.

منصوریان افزود: به بازیکنان خود گوشزد کرده‌ام که باید به این دیدار نسبت به بازی‌ها مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور، جدی‌تر نگاه کنند.

وی با اشاره به سابقه خوب تیم ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار امیدواری کرد که تیمش در دیدار فردا بتواند پیروز میدان شود و گام مستحکم‌تری را بردارد.

منصوریان با اشاره به جوان بودن بازیکنان تیم ذوب‌آهن گفت: ما آماده رقابت در سه جبهه هستیم و تیم ما شکل خوبی دارد و همه بازیکنان باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کنند.

 سرمربی تیم ذوب‌آهن افزود: قهرمانی در جام حذفی از لیگ برتر و آسیا سخت‌تر است و اگر در دیدار فردا پیروز شویم تا رقابت‌های آسیا، سه بازی دیگر در پیش‌رو داریم.

وی همچنین با بیان‌اینکه تیم مس کرمان از خط حمله خوبی برخوردار است، افزود: این تیم در خط دفاعی مشکل دارد و به تیم ما نزدیک است چون ما هم خط حمله خوبی داریم.

منصوریان با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش گفت: در دیدار فردا  هادی محمدی به‌دلیل سرما خوردگی غایب است و حمید بوحمدان که در دیدار با سپاهان مصدوم شده، آماده است اما برای بهبود کامل در فهرست تیم فردا نیست و مهران درخشنده هم مصدوم شده ولی هنوز برای استفاده از از او  در دیدار فردا مطمئن نیستم.

منصوریان همچنین با اشاره به تیم ملی فوتبال ایران گفت: اهداف "کی روش" سرمربی قبلی با "ویلموتس" سرمربی فعلی مثل هم است و باید انتظارات را برای کسب قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی برآورده کند که در این راه سرمربی فعلی به جوانان بیشتر اهمیت داده است و من هم به هاشیمان مربی تیم ملی، چند بازیکن جوان را معرفی کرده‌ام.

منصوریان همچنین در ابتدای این نشست به یزدی‌زاده مدیر کارخانه ذوب‌آهن اصفهان به‌دلیل انتخابش به‌عنوان مرد شماره یک فولاد کشور تبریک گفت.

همچنین مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به‌دلیل انتقال زمین تمرین تیمش در اصفهان، در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن حضور نیافت.

دیدار تیم های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه عصر فردا چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.