سرمربی پارس جنوبی جم گفت: زاهدی‌فر که محروم شده از داوران خوب لیگ ما است و توی این سه چهار سال گذشته عالی قضاوت کرده است و ممکن است توی یک روز اشتباه کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد، اظهار داشت: بازی با ماشین سازی برای ما بسیار مهم است و امیدوارم با حمایت هواداران یک برد خوب به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: نزدیک یک ماه است که توی جم بازی نکرده‌ایم و دور بوده‌ایم از بازی‌های خانگی و مرتب در بیرون از خانه به مصاف حریفان رفته‌ایم. دیدار خانگی با پیکان هم که لغو شد کار ما را سخت کرد و امیدوارم فردا هواداران حتما از تیم حمایت کنند.

وی بیان کرد: مشکلات زیادی در تیم وجود دارد ولی به دنبال هر سه امتیاز این مسابقه هستیم. سه بازیکن‌مان مصدوم است و تست نهایی فردا صبح گرفته می‌شود و باید دید می‌توانند به تیم در این مسابقه کمک کنند یا خیر.

کمالوند با اشاره به بارندگی شدید در جم خاطرنشان کرد: امیدوارم بارندگی روی کیفیت چمن تاثیر نگذارد و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و شرایط زمین این اجازه را به ما بدهد.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به عملکرد داوران لیگ برتر تصریح کرد: داوران قشر زحمت‌کشی هستند و زاهدی‌فر که محروم شده نیز از داوران خوب لیگ ما است و توی این سه چهار سال گذشته عالی قضاوت کرده است و ممکن است توی یک روز اشتباه کند. اگر قرار است برخوردی با داوران شود باید برای همه یکسان باشد و نباید سیاست یک بام و دو هوا باشد.