سرمربی ایتالیایی آبی ها در تازه‌ترین اظهارنظر خود مدعی شد که همچنان راه حل قانونی از سوی باشگاه برای برطرف کردن موانع رعایت نمی شود.

استراماچونی: من هنوز منتظرم و دیروز بلیت برگشت داشتم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرمربی ایتالیایی استقلال در جدیدترین صحبت‌های خود در رابطه با وضعیتش با این باشگاه مدعی شد که مدیران مذاکره کننده راهکار مناسب (قانونی) حل این موضوع را صورت نمی‌دهند.

وی در ابتدای صحبت های خود درباره روند مذاکرات گفته: متاسفانه متاسفانه وکیلان من تایید کردم آنچه را که ما از ابتدا هم می دانستیم که به دلیل قوانین اروپا که طبیعتا در ایتالیا هم جریان دارد من قادر به نقد کردن چک نیستم. من تا حدی شگفت زده شدم از اینکه باشگاه در مرحله آخر با وکلایم توافق کردیم را تغییر داد و ترجیح داد که من چک را به شکل متفاوتی نقد کنم.صبح دوشنبه آنها این راه پرداخت را پیشنهاد کردند اما متاسفانه نمی توانم این چک را نقد کنم.

 

وی ادامه داد:قبل از هر چیز من پذیرفتم این گفتگو را داشته باشم برای حقیقت و طرفدارانم. چون واقعا ناراحت هستم از اینکه قراردادم را 10 روز پیش فسخ کردیم به خاطر مشکلات. این من را غمگین می کند چرا که ما در صدر بودیم و من عاشق طرفداران و تیم و بازیکنانم هستم و این من را واقعا غمگین می کند. اما متاسفانه قوانینی وجود دارد و چیزی که ما خواستیم و چیزی که باشگاه پیشنهاد کرد. پیشنهاد جدید برای قرارداد جدید امضا کنم این بود که آنها قادر خواهند بود به طریق مستمر و مطابق با قواعد پرداخت را انجام دهند.

استراماچونی درباره وعده باشگاه برای پرداخت از طریق چک نیز گفته: من نمی خواهم اظهارنظر کنم اما متاسفانه باید بگویم تکذیب کنم که آنها راهی پیدا کرده باشند که برای اینکه مذاکره انجام شود. ما از هر دو طرف ماجرا می خواستیم راه حلی پیدا کنیم اما تا به اینجا نشده است. قبل از هر چیز می خواهم همه طرفداران من بدانند که من و همکارانم می خواهیم که برگردیم به استقلال، می خواهیم قرارداد جدیدی داشته باشیم بدون هیچ خواستی قراردادی شبیه قرارداد قبلی. خواست ما این است که فصل را به پایان برسانیم و با بازیکنانم به بهترین نتیجه ممکن در پایان برای هواداران برسیم. اما جنبه قانونی وجود دارد که وکلایم روی آن کار می کنند. من راضی نیستم از اینکه بعضی اوقات بیانیه و اطلاعات غلطی بیرون بیاید مثل آنچه که امروز انجام شد. من می خواهم به طرفداران من احترام گذاشته شود چرا که آنها قابل احترام هستند. چه با استراماچونی و چه بدون استراماچونی ما بهترین نتیجه را خواهیم گرفت اما به طرفداران استقلال باید احترام گذاشته شود.

سرمربی ایتالیایی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: بله، دیروز با وکلایم انتظار داشتیم و صحبت می کردیم درباره طول هفته افتاد و صحبت های ما با مدیریت باشگاه. قرارداد آماده بود و ما آماده بودیم پرواز کنیم اما یک دفعه با این بحث چک آمدند بیرون که من انتظارش را نداشتم. متاسفانه انگار نمی دانند که در ایتالیا سخت است که یک شخص حقیقی برود این راه پرداخت را قبول کند. پس دوباره باید بگویم که بحث مقدار پول نیست ما اشخاص حرفه ای در بالاترین سطح هستیم و باید در چارچوب قوانین عمل کنیم. اگر راهی باشد و پیدا شود حتما بیشترین تلاش خودمان را خواهیم کرد اما متاسفانه تنها نمی توانیم جلو برویم و به تنهایی این کار را بکنیم و من هنوز منتظرم!