سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید هیچ وقت تیمش را مانند اتوبوس جلوی دروازه خودی پارک نمی‌کند و در انتظار معجزه نمی‌ماند.

میشو: تیمم را اتوبوسی به زمین نمی‌فرستم/ در تبریز با تیم ملی مساوی کردیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان گفت: بعد از سه بازی سخت با تراکتور، صنعت نفت و استقلال، فردا در دیدار دشواری به مصاف سپاهان می‌رویم. سپاهان یک باشگاه عالی است. این چهارمین بازی خارج از خانه ما از زمان حضور من است. سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است و فردا در خانه برای کسب پیروزی تلاش می‌کند. ما به این شهر آمدیم تا بهترین تلاش مان را انجام دهیم و هواداران و مردم بوشهر را سورپرایز کنیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش شناخت کافی از سپاهان دارند، افزود: سپاهان یک مربی عالی دارد اما زیبایی فوتبال در این است که هر چیزی امکان پذیر است. با تمام بازیکنان خودمان به این شهر آمدیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب را برای هوداران به نمایش بگذاریم.

سرمربی شاهین بوشهر یادآور شد: در بازی بعد به مصاف نفت مسجد سلیمان در جام حذفی می‌رویم. بعد از جام حذفی، نیم فصل اول را به پایان می‌رسانیم.

کریستیچوویچ درباره اینکه تفاوت کیفیت دو تیم به اندازه تفاوت جایگاه آن‌ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر است، گفت: درباره توانایی و کیفیت تیمم الان صحبت نمی‌کنم اما از تمام بازیکنان حمایت می‌کنم. با این حال سپاهان دو تیم خیلی عالی دارد. می‌توانم بگویم در تبریز با تیم ملی مساوی کردیم. مقابل استقلال هم داور دو پنالتی برای ما نگرفت و این موضوعات باعث شکست مقابل استقلال شد.

وی تاکید کرد: بعد از حضور من در شاهین، در چهار دیدار از پنج بازی موفق به کسب تساوی شدیم. از خداوند می‌خواهیم که یک بازی خوب برای هواداران رقم بخورد. من مربی‌ای نیستم که تیمم را (مانند اتوبوس) جلوی دروازه پارک کنم و منتظر معجزه بمانم.