اسب ایرانی «ریو انجی» در کارناوال دوبی با درخشش خیره کننده ای در میان سه اسب برتر مسابقات قرار گرفت.

قدرت نمایی یک اسب ایرانی مقابل اسب های حاکم دوبی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که دیگر کورسی در ایران در حال برگزاری نیست، بیشتر نگاه‌ها به اسب های ایرانی است که در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کنند.
اسب ایرانی «ریو انجی» که در این فصل از مسابقات اسبدوانی دوبی با قهرمانی هفته اول در لیست امیدهای این مسابقات قرار داشت، در کورس دوم خود در مسابقات کارناوال دوبی توانست در کورسی نفس‌گیر و سخت با شرکت ۱۶ اسب به مقام سوم برسد.
اهمیت این کورس به اندازه ای  بود که ۶ اسب از میان اسب های شیخ محمد، حاکم دوبی و از دوستداران بزرگ اسبدوانی در جهان در این مسابقه حضور داشتند و همین مسأله خیلی از نگاهها را در دوبی و سایر نقاط جهان به این کورس جذب کرده بود.
«فاینال سونگ» اسب شماره ۶ که زودتر از دیگر اسب ها از  خط پایان گذشت، هم اسب بسیار با کیفیتی است که در میادین انگلیس در گروه دو و سه، سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی را در سه کورسی که  انجام داده است، دارد. این موضوع نشان از اهمیت و کیفیت بالای این کورس در مسابقات کارناوال دوبی می باشد.
موفقیت «ریو انجی» با مالکیت حمید رادان از مالکان مطرح اسبدوانی ایران، در مسابقات کارناوال دوبی نوید روزهای خوبی برای اسبدوانی ایران در میادین بین‌المللی است.

امید می رود این روند با قهرمانی اسب گالوانیز که درخشش بسیار خوبی در مسابقات سال پیش اسبدوانی دوبی داشت در هفته های آتی ادامه یابد.