پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان پیشکسوت جذاب سرخابی هآ درگذشت.او در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر بود.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و بعد از آن هنرپیشه و مجری شد. به گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده بود و با اینکه چند روزی مراقبت‌های ویژه ای از او صورت گرفت اما با وجود مبارزه جانانه‌اش تسلیم اراده حق شد. و به رفیق همیشگی‌اش مهرداد میناوند پیوست.خانه فوتبال این مصیبت جانگداز را به خانواده انصاریان و هواداران فوتبال تسلیت می گوید. روحش شاد و یادش گرامی.

محل و زمان خاکسپاری علی انصاریان

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: علی انصاریان در کنار قطعه پدرش به خاک سپرده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی انصاریان پیشکسوت تیم های پرسپولیس، استقلال و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دقایقی قبل در بیمارستان فرهیختگان دعوت حق را لبیک گفت.
قرار است مراسم تشییع پیکر وی فردا در بهشت زهرا برگزار شود.
بهنام ابوالقاسم پور، در زمان خروج از بیمارستان فرهیختگان اعلام کرد: قرار است علی فردا در قطعه‌ای کنار پدرش به خاک سپرده شود.
همچنین تعدادی از اهالی فوتبال برای انجام هماهنگی های لازم مراسم تشییع به منزل وی رفتند.
همچنین ابراهیم شکوری و نیما نکیسا هم لحظاتی برای تسلیت گفتن به خانواده انصاریان در بیمارستان حاضر شدند.
مادر علی انصاریان هم دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

درخواست خانواده انصاریان: به خاطر خودتان در مراسم تشییع حاضر نشوید

خانواده پیشکسوت فقید فوتبال ایران درخواستی را از مردم ایران منتشر کردند.

در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت محبوب و مطرح تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده این فوتبالیست فقید بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه ضمن تشکر از کلیه اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست می‌شود تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

این درخواست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. خانواده انصاریان از همه مردم درخواست می‌کند؛ ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید و تازه درگذشته، به جهت جلوگیری از ازدحام، در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: