شقایق دهقان با حضور در برنامه فریدون جیرانی گفت: من دو سال و نیم است که متارکه کرده ام.

شقایق دهقان با لباس زندانی ها در دادگاه + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مه شو : شقایق دهقان با حضور در برنامه فریدون جیرانی گفت: من دو سال و نیم است که متارکه کرده ام. شقایق دهقان یک پسر به نام نویان از مهراب قاسم خانی دارد. شقایق دهقان همسر دوم مهراب قاسم خانی بوده است. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما بوده است.

عکسی از شقایق دهقان در دادگاه!

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به‌دلیل کار پدرش در ساری ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ‌ سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴).

 

شقایق دهقان

دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.
 

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش «عضو جدایی‌ناپذیر خانوادۀ تلویزیونی‌ها» شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا. در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعۀ طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد.

حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. نخستین تجربۀ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختۀ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای نخستین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند.

رابطه شقایق دهقان با نیروانا دختر مهراب قاسم خانی

با تولد نویان رابطه من و نیروانا یک پله بالاتر رفت ، شاید تا قبل از تولد نویان با هم دوست بودیم ، بازی می‌ کردم و توی سر و کله هم می‌ زدیم و شوخی می‌ کردیم ولی حالا از اینکه من ، مادر برادرش هستم ، حس بهتری داریم و با بزرگ‌ تر شدن نویان ، این رابطه مدام نزدیک‌ تر می‌ شود
شقایق دهقانپست شقایق دهقان در اینستاگرام

سانسور و حذف کردن سلیقه اى هم از اون دست اتفاق هاییه که هیچ وقت بهش عادت نمى کنیم، مثل خیلى چیزهاى دیگه اى که ممکنه تحت فشارى بپذیریمش اما عادت نمى کنیم...

فرقى نمیکنه چهل سال بگذره، صد سال بگذره، یا چندین قرن ...

هر بار شُک تازه ایه، هر بار غم و بى انگیزگى و نا امیدىِ بى اندازه اى همراهشه!

ما رو ببخشید که عادت نمى کنیم!

تن مى دیم اما عادت نمى کنیم!

مى شکنیم، فرو میریزیم اما عادت نمى کنیم...

پست شقایق دهقان در اینستاگرام

شقایق دهقان

من براى اولین بار در بهمن ماه سال نود و هشت دچار این ویروس شدم که اون زمان نمیدونستیم چیه و چند ماه بعد طبق آزمایشى که دادم مشخص شد این بیمارى رو داشتم ، حدود ده ماه بعد، آذر ماهِ سال نود و نه با علائم مشابه تست دادم که مثبت بود و بار سوم در طى یک ماه گذشته که خیلى سخت بود اما تمام شد.

_بنده سفر تفریحى نمیرم، مهمونى نمیرم ، ماچ و بوسه نمیکنم ، ماسک هم میزنم، دوتا روى هم، ممنون از توصیه هاتون!!

_کما کان سرم نیست!!. واکسن نیست ، تخت نیست ، جا نیست ، دارو نیست ، کوفت نیست، زهرمار نیست، کادر درمان از خستگى در حال متلاشى شدن است و آدما دسته دسته میمیرن!

_اینکه فکر کنى میمیرى و نمیمیرى خودش یه جورایی تولد دوباره است!

_از همه ى همدردى ها در این مدت ممنونم ، از لطفتون و از توجه اتون خیلى ممنونم

_من زنده ام و از تمام آنچه که در انحصار مردم زنده‌ست، بهره خواهم برد

پست شقایق دهقان در اینستاگرام

شقایق دهقان

«قبله عالم» دهم مرداد می‌آید!

‌سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی که در فضای تاریخی ساخته شده است قرار است روزهای یکشنبه به‌صورت اختصاصی از «فیلیمو» پخش شود و قسمت اول آن یکشنبه ۱۰ مرداد منتشر خواهد شد.

گروه فیلم‌برداری سریال که ساخت این اثر تاریخی را از شهر کاشان آغاز کرده بودند این روزها در تهران مشغول ضبط قسمت‌های باقی مانده هستند.

حامد کمیلی، سام درخشانی و هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، سمانه پاکدل، مهیار پوربابایی، زهرا بهروزمنش، واراند پطروسیان، مجتبی فلاحی و پژمان بازغی با هنرمندی سروش صحت بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال که «حامد محمدی» نگارش آن را بر عهده داشته آمده است:مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس‌ران جلوه دهند. سریال «قبله عالم» به تهیه‌کنندگی «منوچهر محمدی» از تولیدات «فیلیمو» است.