براساس پیگیری‌ها از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، دارندگان سهام عدالتی که تاکنون اطلاعات‌شان را در سجام تکمیل نکرده‌اند، با تکمیل اطلاعات می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

فرصت دوباره برای جاماندگان سود سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت بشابید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش شمانیوز: واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان از دریافت سود از روز شنبه آغاز شده بود. جاماندگان سود سهام عدالت تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت فرصت داشتند که اطلاعات خود را در سایت سجام تکمیل و سود خود را دریافت کنند.

اسفند سال ۱۴۰۰ برای برخی از دارندگان سهام عدالت، سود سال ۹۹ واریز شد. اما برخی هم از دریافت این سود جا ماندند. این افراد به دلیل شماره شبای نامعتبر و حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت، سود خود را دریافت نکردند.

روز شنبه ۲۰۰ هزار نفر از سهامدارانی که مشکلات حساب بانکی خود را رفع کرده‌اند، واریز شد. اما همچنان برخی می‌گویند برای آنها هیچ پولی واریز نشده است. علت این موضوع عدم تکمیل اطلاعات در سامانه سجام است.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نشان می‌دهد که جاماندگان سهام عدالت می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود سود سهام را دریافت کنند. زمان پرداخت این سود مشخص نیست و سهامداران باید اطلاعات خود را تکمیل کنند. اما سود این افراد محفوظ است و هر زمان که اطلاعات شان اصلاح شد در مراحل بعدی سود به آن‌ها پرداخت می‌شود.

همچینن روز گذشته حسین قشمی، مدیر پرداخت سود سپرده گذاری مرکزی گفت: قرار بر این است که شرکت سپرده گذاری مرکزی امسال در چند مرحله برای سهامداران عدالتی که مشکل داشتتند واریز سود انجام شود. (باشگاه‌خبرنگاران)

 

سهامداران چقدر سود می‌گیرند؟

آن دسته از دارندگان سهام عدالت که بخشی از سهام خود را فروخته‌اند، مشمول دریافت این نوع واریزی‌ها می‌شوند. همچنین دارندگان سهام عدالت که دارای پرتفوی ۴۹۲ هزار تومانی هستند حدود ۵۳۰ هزار تومان سود سهام عدالت دریافت کردند.

آن دسته از سهامداران با پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی نیز حدود ۵۷۰ هزار تومان سود گرفتند.

برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز رقمی حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان پرداخت شد.