hیسنا/ یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با ⁧‫نرخ نجومی‬⁩ بلیت هواپیما و شرط تزریق دو دز واکسن، عملا از سفر اربعین بازمانده‌اند وهیچ شخصی هم مسئولیت این اقدام را نمی پذیرد.

انتقاد موسوی لارگانی از شروط سفر اربعین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

« رفتارهای دوگانه و غیرمنطقی ستاد کرونا در بحث زیارت ⁧‫اربعین‬⁩ و سفر به ترکیه برای ملت امام حسینی قابل پذیرش نیست. مردم عاشق اباعبدالله به خصوص جوانان با ⁧‫نرخ نجومی‬⁩ بلیت هواپیما و شرط تزریق دو دز واکسن، عملا از این سفر بازمانده‌اند و هیچ شخصی هم مسئولیت این اقدام را نمی پذیرد.»

شنبه ۲۷ شهریور علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: باید زائران متقاضی سفر اربعین هر دو دز واکسن را زده باشند لذا کسانی که دو دز واکسن را زده باشند با تایید وزارت بهداشت و درمان، اجازه ثبت‌نام قطعی داده شد.

همچنین محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره آخرین جلسه برگزار شده بین سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی داخلی و برخی از مسئولان سازمان حج و زیارت اظهار کرد: طبق جلسه ستاد اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری برای تعیین نرخ نهایی بلیت پروازهای اربعین، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز به مقصد نجف پنج میلیون تومان به صورت دو طرفه و یکطرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پروازهای مشهد ۶ میلیون تومان به صورت دوطرفه و یکطرفه ۴ میلیون تومان تعیین شد.