تسنیم/ فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه "رهبر انقلاب"‌ ‌مدافع و حامی ‌سربازان هستند، گفت: امید امام خامنه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی ‌به شما جوانان سرباز است.

دریادار تنگسیری: رهبر انقلاب ‌ ‌مدافع و حامی ‌سربازان هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم روز سرباز  در مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان احمد ابن موسی (ع) در جمع سربازان حضور یافت .

وی سربازی را یک ارزش برشمرد و گفت: امام علی (ع) در حدیثی سرباز را زینت کشور و در جای دیگر سربازان را دژ مستحکم می‌دانست. در هر کشوری سربازی و خدمت صادقانه به وطن وجود دارد‌، سربازی مقطعی هست که یک برادر سرباز جوان ما، شجاعت‌، رشادت و شهامت را هم یاد می‌گیرد و هم تمرین می‌کند  تا سبک زندگی او شود و برای وطن خود فداکاری کند.

سردار تنگسیری ابراز داشت: در زمان طاغوت و قبل از انقلاب با سربازان برخوردهای بسیار زننده می‌کردند درصورتی که ما به برکت  انقلاب اسلامی برای شخصیت سربازان و ناویان عزیز، احترام  ویژه و عزتمندی قائل هستیم، ما سربازان را فرزندان خود می دانیم و در مدت زمانی که در مرکز آموزش حضور دارند به آنها آموزش‌های رزمی، تاکتیک‌های نظامی، مهارت‌افزایی تخصصی‌، اصول اعتقادی سیاسی و احکام نماز به عنوان ستون دین می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز مدافع و حامی شما سربازان عزیز ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است حضرت آقا به شما سربازان جوان خیلی علاقه دارد و امیدش برای تحقق تمدن نوین اسلامی در  گام دوم انقلاب به شما جوانان سرباز است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه گفت:  من خدمت ایشان که مشرف شدم فرمودند سلام من را به سربازان، بسیجیان، پاسداران و خانواده آنها در جزایر و جای جای نیروی دریایی برسانید.

سردار تنگسیری افزود:  نخستین شخص ممکلت ما که فقیه جامع‌الشرایط و نائب امام زمان (عج) است‌،  مدافع و حامی شما سربازان و جوانان است.

ایشان به ما فرماندهان مرتباً  توصیه می‌فرمایند که به سربازان و جوانان عزیر و برومند کشورمان، عزت و غیرت آموزش دهید.