عاشقانه جدید مهدی قائدی و همسرش | فیلم مهدی قائدی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی قائدی بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال است. مهدی قائدی به تازگی ازدواج کرده است. مهدی قائدی بایکن خوبی است. مهدی قائدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در شهر بوشهر ، بازیکن محبوب و جوان فوتبال کشورمان است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قائدی

مهدی قائدی

استقلال تهران

قائدی در اولین بازی خود برای استقلال در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال و برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

قائدی در بازی مقابل سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

مهدی قائدی ورژن ۲۰۱۸–۲۰۱۹

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند.

قائدی در سال ۲۰۱۹–۲۰۲۰

او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد.

وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد

مهدی قائدی

سانحهٔ رانندگی دلخراش برای مهدی قائدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می‌شود.

در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی چهار سرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده‌اند. مهدی قائدی و یک سرنشین دیگر با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شدند؛ سپس خانواده این بازیکن در این بیمارستان حاضر شدند.

مهدی قایدی