امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون و داور برنامه عصرجدید از خاطره زخمی شدنش در فیلم پیشونی سفید گفت.

امین حیایی با بدنش چه کرد!خلاف‌ترین امین حیایی دوران|عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امین حیایی از خاطره زخمی شدنش در فیلم پیشونی سفید گفت. امین حیایی 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران متولد شد. امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد.حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

عجیبترین تصویر امین حیایی

امین حیایی

 

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون و داور برنامه عصرجدید از خاطره زخمی شدنش در فیلم پیشونی سفید گفت.

امین حیایی در خودرو لاکچری

امین حیایی

امین حیایی

امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی و همسر و فرزندش

مونا بانکی پور را احتمالا شاید زیاد نشناسید در صورتی که عکس های او در کنار دیگر بازیگران زیاد منتشر شده است.

در روز اکران فیلم شعله ور با بازی دارا حیایی، مادر وی مونا بانکی پور هم در این مراسم حضور داشت.

حیایی پس از بانکی پور با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. ازدواج اول امین حیایی  زیاد طول نکشید و این دو از هم جدا شدند

همسر سابق فقط در سریال خوب و بیدار نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. او در فیلم خانه ای در شن هم ایفای نقش کرد که به دلیل مشکلاتش دیگر نتوانست بازیگری را ادامه دهد.

پسر امین حیایی متولد سال 1375 است و به همراه مادرش زندگی می کند.

مادر مونا بانکی پور فرزانه داوری است که یکی از بازیگران قبل از انقلاب است که پس از پیروز شدن انقلاب در چند فیلم ایفای نقش کرده است و سپس بازیگری را کنار گذاشته است.

امین حیایی

جدایی پدر و مادر

شاید کمتر کسی تا سه، چهار سال پیش فکر می کرد امین حیایی همچین فرزندی داشته باشد، بعد از طلاق او و همسرش در سال ۱۳۷۲ حضانت دارا به مادرش سپرده شد

مونا بانکی پور کیست؟

مادربزرگ دارا حیایی، فرزانه داوری ( مادر مونا بانکی پور) است که ازهنرپیشه های سال های پیش از انقلاب بود و پس از انقلاب نیز در یک فیلم بازی کرد و بازیگری را کنار گذاشت.

مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. مونا بانکی پور در مجموعه تلویزیونی« خواب و بیدار» در نقش همسر دانیال حکیمی و فیلم سینمایی« خانه ای در شن» بازی نموده است. او سال ۱۳۷۵ از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت و بهمراه پسرش دارا سالها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

امین حیایی

نظر امین حیایی درباره همسر سابقش مونا بانکی پور

امین حیایی در تازه‌ترین گفتگوی خود از نحوه ورود به سینما و همچنین زندگی شخصی خود سخن گفته است

امین حیایی در گفتگو با فریدون جیرانی که از طریق سامانه ویدئو درخواستی منتشر شد درباره نحوه ورود خود به سینما گفت: «فوت خواهرم دریچه‌ای بود برای ورود به سینما؛ سومین روز درگذشت خواهرم بود که برای اولین فیلم سینمایی‌ام به من زنگ زدند. اولین فیلمی که نقش اول بودم «قرمز» بود؛ تست زدم و ۲۰ دقیقه بازی کردم و حتی سکانس آخر فیلم هم سایه خودم در فیلم است اما به ناگهان منصرف شدم.

وی با اشاره به شکست در ازدواج اول گفت: «من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست می‌شدم می‌خواستم با وی ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یک سال نیز با همسرم زندگی نکردم و به طلاق منجر شد.»

جالبست بدانید نظر چند سال پیش امین حیایی در مورد بازیگر شدن پسرش چیز خیلی متفاوتی بود که در زیر میتوانید بخوانید.

پنج سال قبل امین حیایی در یکی از گفتگوهایش از بی علاقگی دارا به بازیگری چنین گفته بود: دارا دوست ندارد مانند من بازیگر شود اما علاقه مند به هر کاری که باشد کمک و پشتیبانی اش می کنم.

حیایی افزوده بود: پسرم بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه دارد و هر کاری که از دستم بربیاید برای رسیدن به آرزوهایش می کنم.

ازدواج امین حیایی

 دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

امین حیایی

از ایران تا آمریکا

 مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و با پسرش سال ها خارج از کشور زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت به ایران برگردند.

دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری از بازیگران قبل از انقلاب مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند

 دارا ابتدا به علت چهره اش وارد مدلینگ شد، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله شرکت مزمز بیشتر دیده می شد تا اینکه وارد بازیگر شد

امین حیایی

ورود به بازیگری

دارا در سال ۹۵ به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور بصورت حرفه ای بعد از تست در کنار پدرش در این فیلم بازی کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

پشت نام پدرم کار نمی کنم

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم

کلاس های بازیگری

بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور پیدا کردم، و با خواندن کتاب و پیگیری علمی در این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه هستم

امین حیایی

ورود به تلویزیون

 دارا در اولین تجربه حرفه ای خود با سریال از سرنوشت در زمستان ۱۳۹۸ وقتی ۲۶ ساله بود با نقش هاشم وارد قاب تلویزیون شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این سریال کیسان دیباج در نقش سهراب کنار او بازی می کند.

امین حیایی