شرکت زیمنس آلمان در طول ۱۷۰ سال فعالیت خود تلاش کرده است نوآوری، کیفیت و بهینه سازی را سرلوحه کار خود قرار دهد.این شرکت کلیه تجهیزات مورد نیاز تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی را با استفاده از جدید ترین نکنولوژی دنیا تولید می کند.

خرید تجهیزات برق صنعتی از نمایندگی زیمنس در لاله زار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای دریافت جدیدترین لیست قیمت تجهیزات برق صنعتی تماس بگیرید: 09354020914

شرکت زیمنس آلمان در طول ۱۷۰ سال فعالیت خود تلاش کرده است نوآوری، کیفیت و بهینه سازی را سرلوحه کار خود قرار دهد.این شرکت کلیه تجهیزات مورد نیاز تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی را با استفاده از جدید ترین نکنولوژی دنیا تولید می کند.

انواع تجهیزات برق صنعتی زیمنس Siemens

شرکت الکتروشایلی به عنوان نمایندگی برتر محصولات برق صنعتی زیمنس Siemens در لاله زار تهران با تامین انواع کلید مینیاتوری زیمنس ، کلید حرارتی ، کلید اتوماتیک زیمنس Siemens ، کلید محافظ جان ، کنتاکتور زیمنس ، بی متال و ... با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت همواره یکی از مراجع اصلی و مورد اعتماد تهیه و تامین تجهیزات برق صنعتی زیمنس در لاله زار تهران بوده است.

لیست قیمت تجهیزات برق صنعتی زیمنس

تجهیزات برق صنعتی زیمنس به علت نوسانات شدید نرخ ارز دارای لیست قیمت نمیباشند اما شما میتوانید از طریق شماره های 02166170062 و 021661720063 نسبت به استعلام قیمت روز این محصولات اقدام نمایید.

چرا باید محصولات برق صنعتی زیمنس را از الکتروشایلی بخریم؟

الکتروشایلی به عنوان نمایندگی برق صنعتی زیمنس Siemens در لاله زار تهران با ارسال سریع این محصولات به سراسر کشور و تضمین اصالت کالا , نیز مناسبترین قیمت + تخفیف همکاری همواره یکی از برترین فروشگاه های محصولات زیمنس بوده و محبوبیت بالایی میان مشتریان برق صنعتی زیمنس برخوردار است.

image_866f56cd057bdc3ed5a26d53df241ebea0fed627

کلید مینیاتوری زیمنس Siemens

الکتروشایلی به عنوان نمایندگی فروش کلید مینیاتوری زیمنس Siemens در لاله زار تهران ، این کلید ها را در انواع مختلف و با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه و تامین کرده و با ارسال سریع این کالا به سراسر کشور گامی مثبت در جهت حفظ کیفیت تجهیزات برق صنعتی مراکز صنعتی ، بیمارستان ها و کارخانجات برمیدارد.

نمایندگی فروش کلیک اتوماتیک زیمنس Siemens در لاله زار تهران

کلید اتوماتیک زیمنس با بهترین کیفیت ، جنس اصلی و مناسبترین قیمت هم اکنون در فروشگاه الکتروشایلی قابل خریداری است. برای مشاهده فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی زیمنس کلیک کنید.

کلید حرارتی اشنایدر یکی دیگر از محصولاتی ست که نمایندگی زیمنس الکتروشایلی در سبد کالای خود موجود داشته و با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به همکاران عزیز همراه با درصد تخفیف مناسب ارائه و توزیع مینماید.

الکتروشایلی به عنوان برترین نمایندگی فروش کنتاکتور زیمنس Siemens در لاله زار تهران ، بهترین کیفیت کنتاکتورها را در انواع مشخصات مختلف ارائه کرده و شما همکاران عزیز میتوانید هم اکنون با مراجعه به فروشگاه آنلاین الکتروشایلی یا تماس با کارشناسان فروش بهترین کیفیت کنتاکتور اشنایدر زیمنس را تهیه بفرمایید.

image_e53469d0f534401356b665666071787462aad1d9

از دیگر تجهیزات مهم زیمنس کلید محافظ جان میباشد که توسط الکتروشایلی در لاله زار تهران تامین و تهیه میگردد. بی متال زیمنس نیز در بین دیگر تجهیزات برق صنعتی برق صنعتی از استقبال بسیار خوبی برخوردار است . تمامی این تجهیزات را میتوانید از طریق سایت الکتروشایلی یا از طریق تماس با واحد فروش الکتروشایلی تهیه فرمایید.

احتراما بدینوسیله به استحضار می رساند مجموعه الکتروشایلی با استفاده از تجربه مدیران خود با هدف مشاوره ، تامین و توزیع تجهیزات با کیفیت و مقرون به صرف ه اقتصادی تاسیس گردید .

در این راستا الکتروشایلی توانسته است نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش معتبرترین برندهای تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی SIEMENS , LS , HYUNDAI , ISBS , CHINT , SCHNEIDER , SOCOMEC , …) ( ، انواع یو پی اس و باتری ، سیستم های اعلام و اطفاء حریق را کسب کند.

الکتروشایلی رضایت و پاسخگویی همه جانبه به مشتری را عامل موفقیت خود دانسته و مشتری را اول شریک خود میداند که به همین منظور کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمانت نامه و تعهد خدمات پس از فروش می باشد و با توجه به قانون حفظ حقوق مشتری قادر به تهیه قطعات یدکی نیز می باشد .

خواهشمند است جهت آشنایی با اقلام فوق الذکر و اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت و موجودی کالا ، به سایت WWW.ElectroShaili.com مراجعه فرموده یا با این مجموعه تماس حاصل فرمایید .

تلفن تماس:

۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۲ | ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۳ | ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۴ | ۰۹۱۲-۶۳۹۸۹۶۱ | 0910-7249074 | 09354020914 |   | 021-66344696 021-66344714