نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تصویب قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سکنه منجر به شکستن احتکار حدود ۳میلیون واحد مسکونی بدون سکنه در کشور شد.

پایان احتکار 3 میلیون خانه با طرح مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابراهیم عزیزی جمعه 9 مهر در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به گوشه‌هایی از اقدامات مجلس یازدهم در ابعاد مختلف اظهار کرد: تا زمانی که تاکتیک‌های نظام سلطه را نشناسیم، نمی‌توانیم به یک برنامه ریزی همراه با آگاهی و بصیرت دست یازیم.

او با اشاره به اقدامات دشمن برای پشیمان و ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی و آشفته نشان دادن وضعیت کشور، گفت: این راهبرد نظام سلطه برای عقب نگاه داشتن کشور و سیاه نشان دادن وضعیت است که برخی بی مدیریتی‌ها نیز در داخل کشور به آن دامن می‌زند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای به تلاش مجلس یازدهم اشاره و با بیان اینکه اولین موضوع مهم ترسیم یک راهبرد بود که بر مبنای آن حرکت کرد، افزود: تضمین خرید محصولات کشاورزی دیگر قانون خوب مجلس بود که موجب می‌شود دسترنج کشاورزان عزیز ما در جیب دلالان کمتر رود.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوعات بین‌المللی قانون لغو تحریم‌ها و صیانت از دستاوردهای هسته‌ای بزرگ ترین اقدام مجلس بود که این مسأله نیازهای اساسی کشور در حوزه برق، آب، درمان، کشاورزی و ... را برطرف خواهد کرد.

او با بیان اینکه قانون لغو تحریم‌ها دشمن را مایوس کرد و به عقب راند و اگر آنها امروز دست خالی هستند نتیجه همین قانون بود، عنوان کرد: قانون تسهیل کسب و کار دیگر قانون خوب مجلس بود که مدت گرفتن مجوزها را به حداقل می‌رساند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به اقدامات استانی نمایندگان نیز اشاره کرد و گفت: تغییر نگاه مدیران کشور به فارس و مدیران استان از یک نگاه سطحی به نگاه‌های عمقی از جمله رویکردهای ما در مجلس یازدهم بوده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، گرفتن مجوز ایجاد یک خط پروپیلن، فعال کردن پروژه‌های بزرگ در راه و ریل و ... از دیگر اقدامات نمایندگان در این دوره بوده که موجبات توسعه استان را فراهم می‌کند.