نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس جمهور باید از تداوم بیان و تکرار کلید واژه‌هایی از قبیل قیمت‌های دستوری که به منظور توجیه غیرعملی کنترل بازار و تبعیت از لیبرالیسم اقتصادی بیان می‌شود، جلوگیری کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل تهیه واکسن و ایجاد زمینه واکسیناسیون گسترده در کشور گفت: از آقای رئیسی برای اثبات بطلان اندیشه گروگانگیران معیشت و سلامت مردم و تهیه واکسن تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم تسریع در انتصابات در قوه مجریه تاکید کرد و گفت: کندی انتصابات در قوه مجریه و استمرار مسئولیت غرب باوران که مسبب وضعیت موجود کشور هستند مترادف با تضییع حق مردم و از دست رفتن فرصت خدمت به ولی نعمتان ما است. باید با جدیت و قاطعیت و سرعت دست کسانی که فقط آمریکا را دنیا می‌پندارند از مدیریت های حاکمیتی کشور قطع شود و تعلل در این زمینه پذیرفته نیست.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم گران شدن مایحتاج ضروری مردم قابل تحمل نیست و مسئولان مربوطه به خصوص وزیر صمت نسبت به مدیریت و کنترل بازار با اهتمام لازم اقدام کند. رئیس جمهوری باید از تداوم بیان و تکرار کلید واژه هایی از قبیل قیمت‌های دستوری که به منظور توجیه غیرعملی کنترل بازار و تبعیت از لیبرالیسم اقتصادی بیان می شود، جلوگیری کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به برخی اظهارات دولت آذربایجان و شیطنت‌های برخی همسایگان اظهار کرد: در ماجراهای اخیر که مزدوران دست چندم شیطان بزرگ وارد عمل شده‌اند، ضمن تشکر از همه کسانی که با غیرت انقلابی و اسلامی عکس العمل مناسب داشتند. تاکید می کنم خدا را شکر که حافظان مرزها و امنیت کشور به خوبی به وظایف خود آشنا هستند و به موقع وارد عمل می شوند و جای نگرانی نیست.

رضوانی گفت: باید مراقبت کنیم که ضمن رصد حوادث، خدای ناکرده ناخواسته در پازل شیطان بزرگ بازی نکنیم. امروز باید خوشحال باشیم که شیطان بزرگ ولو با تغییر، به این نتیجه رسیده  که دیگر نگوید گزینه نظامی روی میز است.

منبع: ایسنا