پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبری مثلث آنلاین  چای ایرانی یک چای با کیفیت و خوش عطر و طعم است، به ویژه چای لاهیجان که گل سر سبد چای ایرانی است. اگر از علاقمندان به نوشیدن چای هستید مطمئنا کیفیت و عطر و طعم چای برای شما بسیار مهم است، پس پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنا شدن با بهترین و با کیفیت‌ترین چای ایران آماده باشید. برای خرید چای سبز به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

01

چای لاهیجان چه نوع چایی است؟

اولین بار چای سیاه از چین به لاهیجان آورده شد و اولین چای ایرانی در لاهیجان کشت شد. چای انواع مختلفی دارد که شامل چای سفید، چای سیاه، چای سبز، چای اولانگ و ... می شود. چای سیاه پرمصرف‌ترین چای ایران است که اگر به روش سنتی تهیه شود فوق‌العاده خوش عطر و طعم است. انواع چای ایرانی لاهیجان شامل چای سیاه و چای سبز است که در انواع کیفیت تولید و روانه بازار می‌شود. چای سیاه خود انواع مختلفی از جمله چای سرگل بهاره، چای شکسته، چای قلم و چای  ممتاز است. کیفیت این چای‌ها بسیار بالا است و خرید آنها از فروشنده معتبر تضمین کننده کیفیت و مرغوبیت چای خریداری شده ایرانی است.

ترکیبات موجود در چای لاهیجان

چای مرغوب و با کیفیت لاهیجان حاوی آنتی اکسیدان های قوی و ترکیبی از ویتامین‌های C، B و E است. چای سیاه لاهیجان سرشار از  کافئین است و عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.

انواع چای لاهیجان

همانطور که گفتیم انواع چای لاهیجان شامل چای سبز و چای سیاه می‌شود. این چای‌ها دارای طبقه‌بندی مختلفی از جهت کیفیت و نوع کشت هستند. کیفیت چای نیز یکی از نکات مهمی است که در زمان خرید چای لاهیجان باید به آن دقت کنید. تنها راه تشخیص کیفیت چای دم کردن آن است. چای لاهیجان عطر بسیار ملایمی دارد و طعم آن مطبوع و دلنشین است. خرید چای مهمترین نکته‌ای است که می تواند خاطره لذتبخش نوشیدن چای ایرانی را برای شما به همراه داشته باشد. اگر بتوانید چای را از یک منبع معتبر تهیه کنید مطمئنا اصالت و طعم چای ایرانی را درک خواهید کرد.

خواص چای لاهیجان

خواصی که برای چای سیاه یا سبز مرغوب عنوان می‌شود بسیار زیاد است. چای لاهیجان خواص منحصر به فردی دارد که در کنار طبیعی بودن و کیفیت بالای آن باعث می‌شود محبوبیت بسیاری در میان علاقمندان به چای داشته باشد. مهمترین خواص چای سیاه لاهیجان شامل موارد زیر است:

- از نظر طب سنتی دارای طبع گرم و خشک است

- کاهش دهنده چربی

- رفع علائم میگرن

- گوارش بهتر غذا

- کاهش دهنده قندخون

- تصفیه خون

- محرک سیستم عصبی مرکزی

- محافظ کلیه

- بهبود عملکرد مجاری تنفسی

- ضد باکتری

- افزایش نشاط و مانع از خواب الودگی

- آرامبخش

- حاوی 30 نوع آنتی اکسیدان

- افزایش متابولیسم

- تقویت حافظه

02

خواص چای سبز لاهیجان

چای سبز لاهیجان نیز خواص بسیاری دارد و می‌توان گفت که در مقایسه با چای سیاه می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. مهمترین خواص چای سبز عبارتند از:

- ضد ویروس و باکتری

- پیشگیری، تسکین علائم و تسریع بهبودی سرماخوردگی و آنفلوانزا

- ضد عفونی کننده و برطرف کننده بوی بد دهان

- پیشگیری و کاهش عوارض دیابت نوع دو

- پیشگیری و کاهش آلرژی

- کاهش عوارض پارکینسون

- بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

- هیدراته ساختن بدن و تنظیم الکترولیت های آن

- رفع خستگی و استرس

- پیشگیری از دردهای آرتروز

- پیشگیری از پوکی استخوان

- کاهش روند پیری سلول‌ها

- دارای خواص ضد التهابی

- تصفیه خون و کنترل فشار خون

- کاهش کلسترول

- کمک به کاهش وزن

- افزایش متابولیسم بدن

- بهبود عملکرد مغز

خرید چای ایرانی

ایرانی ها علاقه خاصی به نوشیدن چای دارند. از طرفی طعم و مزه چای نیز از اهمیت زیادی برای ما ایرانی‌ها برخوردار است. هر ایرانی در طول شبانه روز حداقل یک لیوان چای می‌نوشد. بنابراین کیفیت، عطر، طعم و رنگ چای برای مصرف کننده بسیار اهمیت دارد. نام و آوازه چای ایرانی به ویژه چای لاهیجان در تمام دنیا پیچیده است. به همین دلیل خرید چای ایرانی جایگاه ویژه‌ای در سبد خرید ایرانیان دارد.برای خرید چای ایرانی به لینک زیر مراجعه نمایید.

انواع چای سیاه لاهیجان

برای خرید چای سیاه لاهیجان باید انواع چای این منطقه را به خوبی بشناسید و آن نمونه‌ای را انتخاب کنید که برای شما جذابیت بیشتری داشته و با سلیقه شما سازگار است. تنوع چای در منطقه لاهیجان بسیار زیاد است. معروف‌ترین چای این منطقه چای سرگل بهاره است که دارای طعم و مزه‌ای گس با عطر فوق العاده است. شکل ظاهری این چای لوله‌ای و پیچ خورده است و اندازه درشتی دارد.

چای ممتاز نیز یکی دیگر از چای‌های بسیار مطبوع لاهیجان است. از نظر مزه تقریبا نسبت به چای سرگل بهاره کمی مطبوع‌تر است و مزه تلخ آن به اندازه گسی چای سرگل بهاره نیست.

چای قلم یکی دیگر از انواع چای لاهیجان است. رنگ بسیار خوشرنگی دارد و طعم عطر  آن بی نظیر است. در بافت آن ساقه های ریزی مانند قلم وجود دارد و همین مسئله دلیل نامگذاری این چای محسوب می شود.

چای شکسته نیز نوع دیگری از چای سیاه لاهیجان است که به علت صاف و تخت بودن به این نام مشهور شده است. دانه‌های این چای ریزتر است و نسبت به چای‌های دیگری که نام بردیم ریزتر است.

خرید چای سبز لاهیجان

بسیاری از کسانی که چای سبز مصرف می‌کنند از تلخی و مزه گس چای سبز دل خوشی ندارند. اما باید بدانید که چای سبز لاهیجان اصلا مزه تلخی ندارد و برعکس بسیار مطبوع و دلنشین است. امروزه چای سبز به دلیل خواص بسیاری که دارد یک نوع چای بسیار محبوب در سراسر دنیا شناخته می شود. به ویژه اگر دوست دارند روند افزایش سن در شما بسیار کند باشد یا به فکر تناسب اندام خود هستید می‌توانید مصرف چای سبز لاهیجان را امتحان کنید.

همانطور که گفتیم چای سبز دارای آنتی اکسیدان‌های قوی است، به همین دلیل برای سلامت پوست و همچنین افزایش سیستم ایمنی بدن به ویژه در فصل زمستان می‌توانید از چای سبز استفاده کنید. کیفیت و خاصیت چای سبز لاهیجان سبب می‌شود که با یکبار امتحان کردن چای سبز خوش طعم ایرانی دیگر هیچ چای سبزی را انتخاب نکنید.

چای سبز لاهیجان در واقع برگ‌های سبز و غنچه های و برگهای تازه بوته چای در فصل بهار است که دستچین شده است. این نوع چای سبز مرغوب ترین و با کیفیت ترین چای ایرانی است که به روش سنتی و ارگانیک کاشت و برداشت می شود به همین دلیل هم چای سبز لاهیجان اصلا تلخ نیست بلکه دارای طعمی مطبوع و دلچسب است. برگ‌های چای سبز لاهیجان درشت و بزرگ است چرا که معمولا کشاورزان برای نمایش کیفیت و اثبات ارگانیک بودن این چای برگ های چای سبز را خرد نمی کنند. چای سبز لاهیجان نورجعفری به صورت مستقیم از مزارع سرسبز لاهیجان به دست مصرف کننده ایرانی می‌رسد و کیفیت و ارگانیک بودن آن کاملا تضمین شده است.

03

خرید چای سبز

چای سبز را می توانید به صورت فله ای تهیه کنید، همچنین در بسیاری از فروشگاه ها چای سبز به صورت تی بگ یا چای کیسه ای نیز عرضه می شود. طعم و مزه چای سبز بر اساس میزان کیفیت آن متغیر است، هرچه چای با کیفیت تری تهیه کنید چای سبز طعم و عطر بهتری خواهد داشت. بنابراین در زمان خرید چای سبز باید دقت داشته باشید که حتما چای مرغوب و با کیفیت تهیه کنید و از آنجایی که جز با دم کردن چای نمی‌شود به مرغوبیت آن پی برد، توصیه این است که چای سبز را از یک فروشنده معتبر تهیه کنید.

خرید چای لاهیجان

چای لاهیجان انواع مختلفی دارد که از روی نشانه های ظاهری و مزه آنها قابل شناسایی هستند. مرغوبیت اکثر چای‌ها را تنها در زمان دم کردن می‌توان محک زد، بنابراین خرید چای از مراکز معتبر تنها راه خرید چای لاهیجان با کیفیت و مرغوب است.

چای نورجعفری عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین چای لاهیجان است. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین چای‌های ایرانی  را به صورت آنلاین از سایت این تولید کننده برتر چای سیاه لاهیجان و چای سبز لاهیجان تهیه کنید.

انتخاب چای در بسته بندی های متنوع از نظر وزن و نوع چای از جمله امکاناتی است که کار خرید چای لاهیجان را در سایت چای نورجعفری برای کاربران آسان تر کرده است.

خرید چای ایرانی

خرید چای ایرانی به صورت آنلاین کار انتخاب و خرید چای را برای شما بسیار راحت می کند. خرید از یک منبع معتبر می تواند تضمین کننده اصالت و کیفیت چای ایرانی باشد. سایت نورجعفری عرضه کننده بهترین چای ایرانی، در انواع چای سیاه لاهیجان، چای سرگل بهاره، چای ممتازه درجه یک لاهیجان، چای شکسته قلم و انواع چای سبز در بسته بندی های متنوع است. همچنین می توانید چای مورد نظر خود را به صورت کیسه ای تهیه کنید تا در زمان مسافرت و در مکان های مختلف لذت نوشیدن یک فنجان چای ایرانی اصیل را تجربه کنید.

استفاده از سایت نورجعفری این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بتواند با مطالعه اطلاعات مفیدی که در مورد انواع چای و مزایای آنها جمع آوری شده است در انتخاب چای هوشمندانه تر عمل کرده و خرید بهتری را تجربه کند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به دنبال خرید چای با کیفیت و مرغوب ایرانی هستید و یا می‌خواهید که یک چای درجه یک و با کیفیت را از منبعی مطمئن و تضمین شده خریداری کنید حتما از سایت چای نورجعرفی دیدن کرده و خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

منبع خبرسایت نورجعفری می باشد:

https://noorjafari.com