پرستو صالحی بازیگر معروف ایرانی بعد از حواشی سفرش به ترکیه در چند استوری خبر از جشن تولدش داده و کادو های زیبایی که از دوستانش دریافت کرده و به اشتراک گذاشته است.

کادو گرانقیمت پرستو صالحی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرستو صالحی یکی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون است.پرستو صالحی با بازی در سریال زیر آسمان شهر شهرتش بیشتر شد و بین مردم محبوبیت ویژه پیدا کرد.پرستو صالحی جز هنرمندانی است که بارها و بارها در کمپین های مختلف حمایت از حیوانات شرکت کرده است و علاوه بر آن پرستو صالحی در امور خیریه همیشه پیش قدم است و یکی از فعالان این حوزه به شمار میرود.

پرستو صالحی

بیوگرافی پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی متولد 9 ابان 1356 در تهران بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.

پرستو صالحی

علت بهم خوردن ازدواج پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است .

پرستو صالحی

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیب تند پرستو صالحی مواجه شد.

پرستو صالحی

علایق پرستو صالحی

اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است.

آغاز فعالیت هنری پرستو صالحی

پرستو صالحی فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. معرفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

پرستو صالحی

شهرت پرستو صالحی

پرستو صالحی پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

پرستو صالحی بعد از اینکه از طرف احسان علیخانی به برنامه ی ماه عسل دعوت شد به همراه برادرش به این برنامه رفت و از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من 8 سالم بود.برادر وی امیر نیز افزود:از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت ها این کار را انجام میدادند و اسمش را می گذاشتند تفریح.

پرستو صالحی

علت کم کاری پرستو صالحی

 پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند

    وی در صفحه فیسبوکش نوشت :اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ من چه می دونم!کدوم بازیگری که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگری که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگری که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگری که دلش نخواد دیده بشه؟

پرستو صالحی

پرستو صالحی در ادامه نوشته است:دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …! به قول مرحوم شکیبایی:و ای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…

پرستو صالحی

واکنش پرستو صالحی به خواستگاری علی صالحی در برنامه زنده گفت: در شو های پر بیننده ی خارجی کلی شوخی میکنن و مردم هم چون از جنس زندگی واقعی هست این شوخی ها لذت می برند رفقا ما هم برای رسیدن به فضای خوب و صمیمی در برنامه های تلویزیونی باید تلاش کنیم و از همه مهمتر جنبه مونو بالا ببریم ومتوجه باشیم شوخی فقط شوخی هست!!! یکی از همراه ترین، رفیق ترین های عالم هنر  علی صالحی ست فقط رفیق شادی نیست ها، رفیق روزهای سخت همه ی رفیقاش اینارو گفتم بدونین همسرش هرکی بشه خوشبخت ترینِ و اگر مثل خواهر برادر نبودیم قطعا به نظرات مخالف و سطحی که به هم میایم یا نمیایم کاری نداشتیم و ازدواجم می کردیم، والله علی جان داداش خیلی مخلصیم.

پرستو صالحی