نگار عابد ی همسر سابق هدایت هاشمی است.

نگار عابد ی و ماجرای طلاقش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

او در فیلم های کوتاهی چون هدیه و خط مستقیم یک دایره حضور چشم گیری داشته است. فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش هایی چون باز گشت به خان نخست به کارگردانی محمد رضایی راد و آندرانیک به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده است.هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی متولد 1353 در سبزوار است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد . او با بازی در فیلم چک برگشتی طرفداران زیادی پیدا کرد.

نگار عابدی بازی در سریال دودکش در سال 1392 و به کارگردان محمدحسین لطیفی در بین مردم شناخته شد. ین سریال در ماه رمضان سال 92 به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد

 

انصراف نگار عابدی از دانشگاه

 از همان کودکی علاقه به بازی داشت اما 20 ساله بود که با دیدن آگهی کلاس بازیگری از رشته اش انصراف داد و در این کلاس ها ثبت نام کرد و زیر نطر مهتاب نصیبرپور و رویا تیموریان دوره دید سپس وارد عرصه تئاتر شد و از این طریق به سینما در سال 87 با فیلم مانا معرفی شد و پس از آن حضور موفقش در دنیای تلویزیون آغاز شد فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش هایی چون باز گشت به خان نخست به کارگردانی محمد رضایی راد و آندرانیک به کارگردانی حمید پورآذری ایفای نقش نموده است.