نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رییس جمهوری خواست هرچه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس اقدام کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«ابراهیم عزیزی» در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: بدون شک توجه ویژه به وزارت آموزش و پرورش،‌ نیاز امروز است و  از رییس جمهوری درخواست می‌کنیم هرچه سریع تر موضوع تعیین وزیر برای این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند چرا که تاخیر در معرفی وزیر مشکلاتی را برای فرهنگیان و مدارس به همراه دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: متاسفانه از دوران قبل مدیریت این بنیاد ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان وابسته به این بنیاد و جانبازانی که نیاز به توجه ویژه دارند به شرکتی واگذار شده‌اند که این اقدام سبب شده بخشی از این جانبازان دچار مشکلاتی شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: واگذاری اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار از دیگر اقداماتی است که  نتوانسته مشکلی از جانبازان حل کند و انحصاری نیز در این حوزه ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به حل مشکلات بیمارستان های اعصاب و روان جانبازان و اماکن واگذار شده به موسسه ایثار اقدام کند و جانبازان را از این نگرانی خارج کنند.