ترلان پروانه عکسی از خود منتشر کرد و نوشت: بنداز دور هر کسی رو که نمیذاره خود خودت باشی

عکس و پیام جنجالی ترلان پروانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ترلان پروانه بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی است.ترلان پروانه با بازی در پیشونی سفید بسیار درخشید و بخاطر ایفای نقشش جایزه دریافت کرد.ترلان پروانه از کودکی پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشت.ترلان پروانه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نظر کاربران را جلب کرد.ترلان پروانه بازیگر جوان و سرشناس ایرانی  تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیر ماه سال ۱۳۷۷ در شهر شیراز چشم به جهان گشود. در رشته گرافیک تحصیل نموده است و در دانشگاه برای دریافت مدرک در حال ادامه تحصیل هست. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.ترلان پروانه از کودکی به عرصه هنر و بازیگری راه پیدا نمود و وقتی ۳ سال داشت برای بازی در تیزر تبلیغاتی شامپو به وی پیشنهاد بازی داده شد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگری در سینما را در سال ۸۴ با بازی در فیلم سینمایی باغ آلوچه و فیلم دغدغه شروع نموده و همچنین این هنرمند بازیگری در تلویزیون را با بازی در سریال جایزه بزرگ و سریال خوش غیرت آغاز نمود. وی جایزه بهترین بازیگر دختر و تندیس پروانه زرین را هم در سال ۹۰ برای باری در فیلم آهوی پیشونی سفید در جشنواره فیلم کودک و نوجوان توانست بدست آورد.ترلان پروانه در سن ۳ سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت. 

ترلان پروانه

علایق ترلان پروانه

آشپزی را دوست دارد و اگر زمان داشته باشد، آشپزی می کند. او می گوید: اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است.

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

سوابق هنری ترلان پروانه

سال ۸۲ در فیلم سینمایی رویای آخر به کارگردانی مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد و در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال ۸۳ حضور داشت.سینمایی «فراری» کارگردانی علیرضا داوود نژاد، اولین فیلمی است که ترلان پروانه در نقش اول را بازی کرده است. ترلان پروانه در این فیلم در مقابل محسن تنابنده به ایفای نقش پرداخته است.

ترلان پروانه در سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری به ایفای نقش پرداخته است. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

ترلان پروانه

ازدواج ترلان پروانه

ترلان پروانه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است اما حواشی و شایعات زیادی از ازدواج ترلان پروانه به گوش رسید که هنوز خبری دراین باره تائید نشده استشایعه ازدواج این دو بازیگر در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه در این خصوص ابراز داشت: شایعه به این دلیل پیش آمد که ما تقریبا تنها دختر و پسری بودیم که از کودکی کار کردیم و به طور مستمراین فعالیت را ادامه می دادیم و در کارهای مختلفی با هم بازی کردیم واین زیاد دیده می شد، که سبب شد این شایعه ایجاد شود.

ارسلان قاسمی هم در مورد شایعه ازدواجش با ترلان پروانه گفت:عاشق یک نفر دیگه هستم الان هم در زندگی ام هست و دوست ندارم خارج از کار اسمم را کنار ترلان پروانه.ببینم.پس از مدتی خبر ازدواج ترلان پروانه با فوتبالیست محبوب پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد.

ترلان پروانه

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از کامنت‌های ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

مدتی بعد سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد. صحبت عجیب سعید عزت اللهی درباره‌ی خبر ازدواجش با ترلان پروانه . سعید عزت اللهی در واکنش به ارتباط خود با ترلان پروانه گفت:من کاری به ایشان ندارم. بیشتر از یک ماه در ارتباط بودیم اما ایده آل من نبود.

ترلان پروانه هم بعد از انتشار این مصاحبه، در ارتباط با آن در اینستاگرامش نوشت: هر کس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی‌خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم.

ترلان پروانه