پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خوش قیمت ترین لب تاپ اچ پی برای کاربران خانگی

لپ تاپ‌های اچ پی یکی از بهترین محصولات بازار هستند که کاربران زیادی می‌توانند از آن به‌عنوان لپ تاپ خانگی یا دانشگاهی استفاده کنند. این محصولات در کنار داشتن مشخصات فنی مناسب، قیمت بسیار خوبی دارند که خرید در شرایط بازار ایران را بسیار مناسب‌تر می‌کنند. می‌دانیم که خرید لپ تاپ ایسوس یا برندهای معتبر دیگر، ممکن است که در این شرایط بازار دلار، برای بسیاری از خریداران چندان عملی نباشد، اما برندهایی مانند اچ پی نیز وجود دارند که محصولات خودشان را کمی با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه می‌کنند و برای مقاصد مختلف هم می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این لپ تاپ‌ها، HP 255 G7 نام دارد.

لب تاپ اچ پی ارزان قیمت برای مصارف خانگی

لب تاپی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، دارای طراحی نرمال محصولات دیگر این برند است و می‌توانید کاملا به آن اعتماد داشته باشید. با خرید لب تاپ اچ پی مدل HP 255 G7 می‌توانید نسبت به ماندگاری و دوام آن اعتماد کامل داشته باشید. این محصول دارای پورت‌های کافی برای مقاصد مختلف بوده و برای انجام کارهای روزمره و کارهای ساده دانشگاهی هم می‌تواند مناسب باشد. ابعاد این محصول در حد ۳۷۶ در ۲۴۶ در ۲۲ میلی‌متر بوده و با وزن ۲ کیلوگرمی در اختیار شما خواهد بود. این لپ تاپ از یک بدنه مقاوم آلومینیومی استفاده می‌کند و طراحی آن کاملا ساده در نظر گرفته شده است.

این محصول به‌عنوان نوت بوک هم کاربرد دارد و یکی از محصولاتی است که با خرید از مقداد آی تی، می‌توانید در عرض یک روز کاری آن را تحویل بگیرید. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بوده و همراه با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش، در حد و اندازه قیمتش ظاهر شده است و به‌همین دلیل، از آن رضایت خواهید داشت. با خرید لپ تاپ اچ پی مدل HP 255 G7 می‌توانید آن را همراه با خود مسافرت یا دانشگاه برده و کارهای خود را بدون استرس از خالی شدن باتری انجام دهید. لپ تاپ دارای صفحه نمایش مات بوده و زیبایی لازم را هم دارد.

صفحه نمایش لمسی و با کیفیت

صفحه نمایش لمسی در این دستگاه مشاهده نمی‌شود و همانند دیگر لپ تاپ‌های هم رده بازار عمل می‌کند. پردازنده این محصول را شرکت AMD طراحی کرده است و از سری Ryzen 3 در اختیار شما قرار می‌گیرند. مدل این پردازنده 3200U بوده و همراه با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتزی در اختیار شما خواهد بود. اگر پردازنده در حالت توربو قرار گیرد، این میزان به ۳.۵ گیگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. حافظه کش آن هم ۴ مگابایت است و همین موارد ساده نشان می‌دهد که با خرید لپ تاپ اچ پی مدل HP 255 G7 می‌توانید نیازهای اساسی خود را برای کارهای خانگی تامین کرده و نیازی هم به خرید لب تاپ ایسوس و برندهای دیگری که ممکن است گران‌تر باشند، نخواهید داشت.

این محصول از یک حافظه رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند و نوع آن هم DDR4 است. ظرفیت حافظه داخلی آن یک ترابایت بوده و از نوع هارد دیسک خواهد بود. علیرغم اینکه این محصول مجهز به حافظه داخلی SSD نیست، اما در صورت دلخواه می‌توانید از مدل‌های اکسترنال استفاده کرده و تجربه خود را بهینه‌سازی کنید. کارت گرافیک این محصول هم توسط AMD ساخته شده است و از مدل Radeon Vega3 در اختیار شما خواهد بود. این کارت گرافیک دارای حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی بوده و حداقل امکانات لازم برای اجرای برنامه‌ها و پخش فیلم را خواهد داشت. البته نباید انتظار زیادی مانند اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را از آن داشته باشید.

همان‌طور که گفتیم، این لپ تاپ خانگی است و بیشتر برای انجام کارهای روزمره و چک کردن کارها می‌تواند مناسب باشد. اچ پی لپ تاپ‌های دیگری هم در بازار دارد که مانند این مدل، خوش قیمت بوده و راحتی بیشتری برای خرید آن خواهید داشت. این لپ تاپ هزینه زیادی روی دست شما نمی‌گذارد و می‌تواند بهتر از خرید لب تاپ لنوو و دیگر برندهای بازار مانند ایسوس باشد. لپ تاپ‌های بالا رده می‌توانند هزینه‌های گزافی داشته باشند و در خیلی از موارد هم چندان به درد شما نخورند. بنابراین، ابتدا نیازهای خود را تعیین کرده و سپس در مورد خرید نهایی خود، تصمیم‌گیری لازم را داشته باشید.

اتصالات کافی مطابق با محصولات بالا رده

در مورد اتصالات دستگاه، می‌توانیم به درایو نوری DVD-RW اشاره کنیم که اگرچه در جدیدترین و بهترین لپ تاپ‌های بازار دیگر جایی ندارد، اما این مدل قدیمی و ارزان قیمت، همچنان آن را به همراه دارد و می‌تواند یک حالت نوستالژیک هم باشد. با خرید لپ تاپ اچ پی مدل HP 255 G7 می‌توانید از یک پورت USB 2.0، همراه با دو پورت USB 3.1 استفاده کنید. این لپ تاپ از پورت VGA استفاده نمی‌کند و برای اتصال دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، باید از یک کابل یا تبدیل استفاده کنید. پورت پر کاربرد HDMI در آن به کار رفته است و همراه با یک فناوری پرسرعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

پورت شبکه و وای فای، همراه با به‌روزترین فناوری در این لپ تاپ ارائه شده است و در نهایت می‌توانیم به بلوتوث داخلی دستگاه اشاره کنیم که استفاده از آن در خیلی از لپ تاپ‌های امروزی، لازم و ضروری است. لپ تاپ اچ پی مدل HP 255 G7 را می‌توانیم همراه با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دریافت کنید. این جک کمک می‌کند که هنگام گوش دادن به آهنگ با هدفون یا استفاده از میکروفون، نیاز به کابل بی کیفیت USB یا تبدیل نداشته باشید. حسگر اثر انگشت در این محصول به کار نرفته است، اما می‌توانید از وب کم استفاده کنید. اسپیکر آن از نوع داخلی بوده و کیفیت صدای بالایی هم در اختیار شما می‌گذارد.

باتری با ماندگاری بالا و شارژ سریع

باتری با ماندگاری بالا و شارژ سریع

این محصول از یک باتری لیتیوم یون استفاده می‌کند که شما با خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ لنوو هم می‌توانید داشته باشید. این باتری از سه سلول ساخته شده است و می‌تواند ظرفیت بالای ۴۱ وات ساعت را فراهم کند. همین میزان کافی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید آن را پر کرده و قابلیت حمل دستگاه را بالا ببرید. تاچ پد این دستگاه از فرمان‌های چند لمسی استفاده می‌کند و مشکلی از بابت انجام کارهای حرفه‌ای با آن نداشته باشید. صفحه کلید آن از نور پس زمینه استفاده نمی‌کند و بنابراین مانند لپ تاپ‌های بالا رده، چندان نمی‌تواند برای کار در شب مناسب باشد.

در نهایت می‌توان گفت که خرید لپ تاپ اچ پی HP 255 G7 یک انتخاب بسیار عالی برای کاربرانی است که قصد استفاده از آن در خانه را دارند و چندان برای کارهای حرفه‌ای دانشگاهی یا بازی نمی‌خواهند از آن بهره ببرند. پردازنده آن قدرتمند بوده و حافظه رم مناسبی هم برای اجرای بسیاری از بازی‌ها دارد. این لپ تاپ از حافظه جانبی بسیار خوب هم استفاده می‌کند که خودتان می‌توانید یک SSD خوب هم به آن اضافه کرده و سرعت اجرای برنامه‌های خود را بالا ببرد. صفحه کلید این محصول کلیدهای بزرگی دارد و تاچ پد آن هم کاملا دقیق و بزرگ طراحی شده است.

بنابراین، کافی است که از سایت مقداد آی تی اقدام کرده و یکی از بهترین و ارزان‌ترین لپ تاپ‌های بازار را از کمپانی اچ پی دریافت کنید. خرید شما همراه با گارانتی بوده و در کمترین زمان ممکن محصول موردنظر خود را دریافت خواهید کرد.