امروز 26 مهرماه تولد مرجان اتفاقیان همبازی نوید محمدزاده در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده ساخته هومن سیدی است.

تبریک تولد مرجان اتفاقیان از طرف نوید محمدزاده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرجان اتفاقیان هنرپیشه‌ایست که با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به شهرت رسید. مرجان اتفاقیان در این فیلم بازی بسیار خوبی از خود برجای گذاشت. مرجان اتفاقیان تجربه بازی در تئاتر را نیز دارد. مرجان اتفاقیان بعد از این فیلم سینمایی در فیلم‌های دیگی نیز بازی کرده است. در ادامه عکس‌های زیبای مرجان اتفاقیان را می‌بینید.

مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان متولد 26 مهر 1366 در تهران، بازیگر است بدون هیچ تجربه ای وارد عرصه هنری شد از کلاس بازیگری و تئاتر شروع کرد اما با حضور در اولین تجربه خود در فیلمی به کارگردانی هومن سیدی شناخته شد.

درباره مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان

با اینکه کارمند بود اما بخاطر علاقه اش به بازیگری در سال 1394 قید کارش را زد و در کلاس های هومن سیدی بازیگر و کارگردان موفق این روزها شرکت کرد.

فروردین 96 با نمایش و خداوند، هایم را فراموش کرده است به نویسندگی هومن سیدی و به کارگردانی هامون سیدی برادر هومن اولین تجربه بازیگری اش را در تئاتر بدست آورد.

ایشان در سال 96 توانست در نقش شهره فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی ایفای نقش کند که فروش گیشه این فیلم در سال 97 به 12/7 میلیارد تومان رسید.

مرجان اتفاقیان

خانم اتفاقیان می گوید : آقای سیدی نگاه خوبی به بازی من داشت و بازی مرا دوست داشت به همین دلیل به من اعتماد کرده و نقش را به من سپرد.

من برای حضور در این نقش تست دادم و قبول شدم و فیلمنامه را خواندم و با این گروه همراه شدم.

تجربه بازی مرجان اتفاقیان با محمدزاده

مرجان اتفاقیان

بازی در مقابل نوید محمدزاده به شدت سخت اما لذت‌ بخش بود. نوید با بازی خود به نفر مقابل کمک زیادی می‌ کند و حسی که لازم است را به بازیگر انتقال می‌ دهد.

من خیلی خوش شانس بودم که اولین حضورم را در فیلم هومن سیدی و در کنار نوید محمدزاده تجربه کرد اوایل استرس داشتم اما وقتی کار بلدی آنها را دیدم در ادامه راحت‌ تر نقش را بازی کردم.

حضور مرجان اتفاقیان در فیلم کوتاه

مرجان اتفاقیان

این بازیگر در تجربه های جدید خود توانست پاییز 97 در فیلم کوتاه همبازی به کارگردانی و نویسندگی مژده مجیدی در نقش اول ایفای نقش کند.

مشورت با هومن سیدی

خانم اتفاقیان که در حین بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده با دو پیشنهاد سینمایی مواجه بود اما ترجیح داد بعد از اکران این فیلم پروژه جدیدی را قبول کند.

او می گوید برای انتخاب نقش های جدید حتما از مشورت هومن سیدی استفاده خواهد کرد.

مرجان اتفاقیان

خانم مرجان اتفاقیان هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد بیست و ششمین روز از مهرماه سال 1366 در شهر تهران است. وی در خانواده ای چهار نفری بزرگ شده، مادرش خانم منظر شمس و یک خواهر به نام مریم اتفاقیان دارد که مربی شنا است و به کودکان و بانوان آموزش شنا میدهد.گفتنی است که مریم همانند خواهرش مرجان متولد مهرماه است.

شروع بازیگری مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان بازیگری را بدون زمینه قبلی در سال 1394 و با حضور در کلاس های بازیگری «هومن سیدی» شروع کرد. در سال 1396 در تئاتر و خداوند، هایم را فراموش کرده است به کارگردانی «هامون سیدی» به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در همان سال با دعوت هومن سیدی اولین تجربه سینمایی را با بازی در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی و بازی زیبای نوید محمدزاده به دست آورد. وی در آن فیلم نقش شهره را بازی کرد و توانست در بیست و یکمین جشن سینمای ایران نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شود. وی در جدیدترین فعالیت هنریش این روزها در سریال سیاوش به ایفای نقش پرداخته است. او در این سریال نقش مرجان نامزد سیاوش ساقی با بازی (میلاد کی‌مرام) را بازی میکند.

همسر مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان

خانم مرجان اتفاقیان تا کنون ازدواج نکرده و مجرد هستند. در آینده اگر خبری از ازدواج و همسر ایشان منتشر شود این مطلب نیز بروزرسانی خواهد شد.

فیلم شناسی مرجان اتفاقیان

فیلم های سینمایی:

مرجان اتفاقیان

درد خفیف (1399)

مغزهای کوچک زنگ زده (1395)

نمایش خانگی :

سیاوش (1399)

تئاتر:

و خداوند، هایم را فراموش کرده است (1396)

مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان

مرجان اتفاقیان