نازیلا احمدی در فیلم سینمایی هاجرو به ایفای نقش پرداخت

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نازیلا احمدی متولد سال 1376 در ایران است.او از پدر و مادری افغان متولد شده و سه خواهر و سه برادر دارد. و در این سالها هیچ وقت نتوانسته به کشورش سفر کند و یکی از دغدغه های زندگیش مردم کشورش هستند و آرزوی دارد یک روز بتواند به وطنش سفر کند.نازیلا احمدی با وجود سن کمی که دارد چندین تجربه کارگردانی در تئاتر دارد و همچنین با بازی در فیلم و سریال های سینمایی و تلویزیونی محبوبیت خاصی در بین مخاطبین بدست آورده.

 

نازیلا احمدی علاوه بر فعالیت در حوزه سینما و تئاتر گریم و طراحی لباس را هم بصورت حرفه ای انجام میدهد و اوقات فراقتش به خواندن کتاب و دیدن فیلم میگذرد. نازیلا احمدی یکی از بازیگران خوش سیمای افغان است که در حال حاضر مشغول به ساخت فیلم مستند است.

 

 نازیلا احمدی در کودکی به همراه خانواده به ایران مهاجرت کرد. او از کودکی به هنر نمایش علاقه‌مند بود. نازیلا احمدی در حال حاضر، در تهران به نمایشنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری مشغول است. نمایش‌های «لالایی‌هایی برای نخوابیدن» و «گودی‌پران» از جمله کارهایی هستند او نوشته و کارگردانی کرده است. گودی‌‌پران که به تابوی کودک آزاری می‌پردازد زیر تیغ سانسور رفته و مجوز نمایش نگرفت، گرچه خانم احمدی موفق شد ده شب آن را روی صحنه ببرد.