پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید کفش عمده و فروش آن در آنلاین شاپ ها و یا ارائه خدمات پزشکی و آموزشی از جمله رایج ترین مواردی هستند که این روزها در گوشه و کنار فضای مجازی، تبلیغات آن ها را می بینیم. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از سه شغل برتر و پولساز در دنیا آشنا کنیم که برای شروع و انجام آن، به سرمایه زیادی احتیاج ندارید

معرفی یک شغل بی دردسر اما پولساز اینترنتی: دراپ شیپینگ کفش

01

دراپ شیپینگ کف

پولسازترین، کم دردسر ترین و آسان ترین حرفه ها در سال 2021 کدامند؟ اگر به تازگی و به خاطر شرایط بد اقتصادی شغل خود را از دست داده اید و یا حرفه شما قربانی ویروس منحوس کرونا شده است، تنها نیستید. میلیون ها انسان در سراسر دنیا با شرایطی مشابه دست و پنجه نرم می کنند. حتی افرادی هستند که به دنبال کسب درآمد بیشتر و شغل دوم می باشند. در این میان، فروشگاه های اینترنتی و یا افرادی که به صورت آنلاین خدماتی را ارائه می کنند، متوجه پتانسیل بالای کسب و کارهای آنلاین شده اند. خرید کتونی عمده ارزان و فروش آن در آنلاین شاپ ها، ارائه خدمات پزشکی و آموزشی و همچنین عرضه محصولات خانگی از جمله رایج ترین مواردی هستند که این روزها در گوشه و کنار فضای مجازی، تبلیغات آن ها را می بینیم. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از سه شغل برتر و پولساز در دنیا آشنا کنیم که برای شروع و انجام آن، به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

 

دراپ شیپینگ کفش: پل ارتباطی میان فروشندگان عمده کفش و خریداران

با اندکی گشت و گذار در اینترنت و بررسی پولسازترین شغل های خانگی در سال 2021، بدون شک با عبارت عجیب "دراپ شیپینگ" روبرو شده اید. دراپ شیپینگ به معنای دریافت سفارش از مشتریان و ارجاع این سفارش به عمده فروشان است. به بیان دیگر، شما در این شغل مانند پلی هستید که مشتریان خرده فروشان را به عمده فروشان متصل می کنید. درآمد شما از این شغل برابر است با تفاوت قیمتی که فروشندگان عمده برای کالاهای خود در نظر می گیرند و هزینه ای که شما برای فروش کالا از مشتریان طلب می کنید. برای انجام این کار به هیچ سرمایه اولیه و یا انبار بزرگ برای نگه داری از کالاها احتیاج ندارید. تنها یک اینترنت قوی، یک لپ تاپ، یک خط تجاری و روابط عمومی بالا و البته کمی شم اقتصادی، می تواند شما را به درآمد میلیونی در ماه نزدیک کند برخی نیز بعضی محصولات پرفروش خودشان را از عمده فروشی ها تهیه می نمایند که مقاله از کجا کفش عمده بخریم می تواند به شما کمک شایانی کند.

 

دراپ شیپینگ به شکل های مختلفی در دنیا اجرا می شود. به عنوان مثال، سایت ebay به عنوان یکی از خدمات خود به صورت سیستماتیک و گسترده دراپ شیپینگ انجام می دهد. خریداران می توانند با استفاده از پلتفرم این مجموعه، به فروشندگان عمده کالاهای مختلف، از جمله کیف و کفش متصل شوند و سفارشات خود را ثبت کنند. برای خرید از ebay لزومی ندارد یک خرده فروش باشید، بلکه می توانید برای مصارف شخصی خود به صورت مستقیم با عمده فروشان ارتباط برقرار کرده و بدون واسطه خرید کنید.

02

دراپ شیپینگ کفش

یکی از کالاهای ضروری که افراد در هر قشر از جامعه از آن استقبال می کنند، کفش است. دنیای کفش ها و کتونی ها بسیار متنوع است و می تواند سود بسیار زیادی برایتان به همراه داشته باشد. جامعه مخاطب کفش ها معمولا گسترده تر از سایر محصولات است و شما می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی، درآمد ایده آل خود را به دست آورید. برای انجام این کار کافیست یک پلتفرم و سیستم ایده آل برای جذب سفارش ها را داشته باشید و با یک فروشنده کتونی عمده خارجی  و کفش های مردانه و زنانه در ارتباط باشید. حتی اگر یک یا چند مغازه در زمینه فروش کفش و کتونی را ارائه می کنید نیز می توانید آنلاین شاپ خود را با تمرکز بر دراپ شیپینگ احداث کنید.

 

خرید عمده کفش و فروش آن به خریداران چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

ارتباط با فروشندگان کفش عمده و دراپ شیپینگ محصولاتشان برای خریداران جز، می تواند مزایای بسیار زیادی برایتان به همراه داشته باشد که در ادامه تنها به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • دستیابی به درآمد ایده آل در کوتاه ترین زمان ممکن: اجاره یک مغازه یا انباری و تبدیل شدن به خرده فروش کفش، فرایندی است که علاوه بر سرمایه اولیه، به زمان زیادی احتیاج دارد. در این فرایند شما مجبور هستید مراحل اداری را طی کنید، مکان ایده آل خود را انتخاب کنید و در راستای حفظ امنیت و حفاظت از انبار، تدبیرهایی بیاندیشید. دراپ شیپینگ کفش انتخاب به مراتب آسان تری در این حرفه است. شما نیازی به نگهداری از کفش ها ندارید. چالش های رایج خرده فروشان، از جمله انبارداری و موراد مشابه نیز شامل این شغل نمی شود.
  • شما به یک مکان جغرافیایی خاص وابسته نیستید: برای انجام دراپ شیپینگ کفش، شما به یک شهر، منطقه و حتی کشور خاص وابسته نیستید. تا زمانی که به اینترنت متصل باشید، می توانید با خریداران و فروشندگان عمده کتونی و کفش در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنید و سفارش ها را مدیریت کنید. با کمک دراپ شیپینگ کفش عمده و فروش آن به افراد، حتی در سفر هم می توانید درآمد کسب کنید!
  • مقیاس پذیری: در این شغل، بخش اعظم حجم کار و همچنین چالش های مربوطه، بر عهده فروشنده عمده کفش است. شما تنها مشتری جذب می کنید، سفارش قبول می کنید و آن ها را به فروشندگان عمده ارجاع می دهید. بنابراین در صورت افزایش تعداد مشتریان، حجم کار شما افزایش چندانی پیدا نمی کند و تنها کافیست جریان مناسب سفارش ها و پاسخگویی به مشتریان را مدیریت کنید. تمامی دردسرهای مربوط به تامین کالا، ارسال و اطمینان از رسیدن کالا به دست مشتریان، بر عهده تامین کننده است.

03

دراپ شیپینگ کفش

تزار مارکت عمده فروشی که می توانید به آن اعتماد کنید!

در دراپ شیپینگ، ارسال کالاهای با کیفیت از عمده فروشی قابل اعتماد، بسیار اهمیت دارد. تنها در چنین شرایطی است که می توانید مشتریان بیشتری را برای خود جذب کنید. حال ممکن است یک پرسش به وجود آید: از کجا کفش عمده بخریم؟  تزار مارکت یکی از عمده فروشان معروف و قابل اعتماد در زمینه تولید، تامین و صادرات انواع مختلف پاپوش های بسیار با کیفیت و شناخته شده ایرانی و همچنین محصولاتی از برند های خارجی است که می تواند منبع خوبی برای کسب درآمد شما باشد. این مجموعه که در شهر دبی واقع شده است، تنها در سال گذشته چیزی در حدود 945 هزار جفت کفش را به ایران، کشورهای خاورمیانه (از جمله عمان، افغانستان، پاکستان، عراق، و آذربایجان) و همچنین کشورهای اروپایی (از جمله آلمان) صادر کرده است. مجموعه تزار مارکت تامین کننده کفش ها و کتونی های ایرانی و خارجی در بسیاری از شهرهای داخل کشور، از جمله شیراز، مشهد، قم، اصفهان و بازار بزرگ تهران است. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی تعویض است و این امر می تواند فاکتور بسیار مهمی برای کسب و کارتان باشد.

04

دراپ شیپینگ کفش

 

این مجموعه هر روز چیزی در حدود 3 هزار محصول را در سایت تولیدی خود و همچنین صفحات فیس بوک و اینستاگرام بارگذاری می کند. شما می توانید با ارائه این محصولات به مشتریان خود و دریافت سفارش های آن ها، پل ارتباطی میان مشتریان تزار مارکت و این مجموعه در راستای خرید کتونی عمده  باشید. تنها کافیست تصاویر مربوط به سفارشات درخواستی را از طریق بخش مشاور فروش در وب سایت مجموعه، ارسال کنید تا با تکمیل سفارش و پرداخت وجه، فرایند انتقال از طریق شرکت دنا صورت بگیرد. انتقال کالا بدون محدودیت جغرافیایی و از طریق هواپیما، کشتی، قطار و کامیون انجام می شود. شما همچنین می توانید پل ارتباطی میان تاجران و مجموعه تزار مارکت باشید و بدین شکل از تخفیف های ویژه برخوردار شوید. برای بررسی کیفیت و شیوه عملکرد این مجموعه، می توانید با پرداخت هزینه ارسال کالا، نمونه هایی مجانی را از محصولات تزار دریافت کنید.