اخبار و حواشی بسیاری بعد از سفر فرشته حسینی به صربستان پیش آمد .پایگاه خبری مثلث صحت و تکذیب این شایعات را به طور مستقیم تایید نمی کند.

فرشته حسینی حکم جلب نوید محمدزاده را گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرشته حسینی بازیگر افغان ایران است که از دوران نوجوانی در تئاتر و سینما ایفای نقش میکند .فرشته حسینی به علت تابعیتش بسیار مورد توجه مخاطبان بود و از زمانی که با نوید محمدزاده سوپر استار ایرانی ازدواج کرد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.فرشته حسینی چند وقتی است که به صربستان برای بازی در یک فیلم سینمایی سفر کرد ه و حواشی زیادی بعد از این سفر برایش پیش آمد.فرشته حسینی هیچ کدام ازین اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است.

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگری با ملیت افغان، متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران است. حسینی در یک خانواده پر جمعیت با شش خواهر و یک برادر کوچکتر از خود به دنیا آمده است. او سال 86 و در سن 9 سالگی با اجرای تئاترهای موزیکال در این عرصه فعالیت می‌کرده و بعدها با یک مستند به نام من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرد. این بازیگر که در زندگی شخصی خود با مشکلات زیادی روبرو شده به دلیل تابعیت افغانی در صفحه اینستاگرامی خود با متنی گفته است.

متولد ایرانم، از پدر و مادر افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره مند شوم؟ کی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش را به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی را مسخره کنید بگویید مثل افغانیا می‌ماند؟ چی توی من وجود دارد که این قدر شما را آزار می‌دهد.

فرشته حسینی

پدر فرشته حسینی به دلیل مشکلات مالی موافق حضور او در عرصه بازیگری نبوده، ولی حسینی با کار در یک گارگاه خیاطی و کسب در آمد برای خود، توانسته به دنبال علاقه خود که حرفه بازیگری است، برود.

ارتباط نوید محمدزاده و فرشته حسینی

این بازیگر تا کنون ازدواج نکرده و عکس‌هایی که با مضمون فرشته حسینی و همسرش در صفحات مجازی پخش می‌شوند کذب و حاشیه هستند. البته به تازگی نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود، پستی منتشر کرد که شایعات در خصوص ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی را قوت بخشیده است. پست اینستاگرام نوید محمدزاده را در زیر مشاهده کنید.

فیلم هفت و نیم داستان زندگی هفت دختر جوان ایرانی-افغانی است که در اپیزودهای جدا از هم و در پلان‌های جداگانه داستان عروسی آنها را روایت می‌کند و در این بین با مسائلی مواجه می‌شوند. در این فیلم بازیگرانی چون ندا جبرائیلی، هستی مهدوی، آناهیتا افشار، شیدا خلیق، افسانه کمالی، متین حیدری نیا، شادی مختاری، محمدرضا غفاری، حسین مهری، روژان تقی زاده و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم به دلیل تعطیلی سینماهای سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین از سایت‌های معتبر اکران شد.

فرشته حسینی

سوابق هنری فرشته حسینی

سونامی فیلمی با مضمون ورزشی است که داستان زندگی یک جوان تکواندوکار را روایت می‌کند که در زندگی خود با مسائلی مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگران دیگری چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، محمد رضا غفاری، علیرضا استادی، امیر مهدی ژوله، ستاره پسیانی و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سال 1397 از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

فرشته حسینی

شکست همزمان بیست استخوان با نام بین‌المللی رونا، مادر عظیم فیلمی به نویسندگی جمشید محمودی، نماینده سینمای افغانستان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار بوده است. این فیلم داستان زندگی یک خانواده افغان با بازی محسن تنابنده است که فاروق برای فرستادن قاچاقی مادر و برادرش به افغانستان تلاش می‌کند، ولی لحظات آخر متوجه بیماری کلیوی مادرش می‌شود و باید بین جان خود و مادرش یکی را انتخاب کند.

فرشته حسینی

در این فیلم بازیگران دیگری چون مجتبی پیرزاده، سعید چنگیزیان، علیرضا استادی و… نقش آفرینی کرده‌اند. از جوایز این فیلم می‌توان به جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌الملی فیلم استکهلم سوئد، دیپلم افتخار بهترین فیلم آسیایی از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش بین الادیان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان کره جنوبی، جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره بین‌المللی وزول فرانسه، جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم دیوراما هندوستان و… اشاره کرد.

فرشته حسینی

فیلم یلدا داستان زندگی زنی است که به دلیل قتل مردی در زندان به سر می‌برد. او به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده تا در آن برنامه از دختر مقتول رضایت بگیرد و مشکلاتی در روند فیلم به وجود می‌آید. در این فیلم بازیگرانی چون صدف عسکری، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، بابک کریمی، آرمان درویش، فقیه سلطانی، بهرام افشاری و… نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برنده جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره ساندنس شده است.

فرشته حسینی