ایلنا/ معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: بحث مذاکرات در این دولت جدی است و تحریم‌های خارجی را برخواهد داشت آنچه دست و پای تولید در کشور را بسته تحریم‌های داخلی است.

محسن رضایی: تحریم‌های خارجی را برمی‌داریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

محسن رضایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک شماره ۲ اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهرک های صنعتی خط مقدم تولید کشور هستند و تولید و اشتغالزایی از این شهرک ها آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در خوزستان و استان های دیگر از خط مقدم های تولید و اشتغال است، افزود: شهرک های صنعتی با مشکلات و مسائل مختلفی از جمله تامین اجتماعی، مالیات، مواد اولیه، بانک و اقساط عقب افتاده به عنوان موانع تولید مواجه هستند.

رضایی گفت: در  بازدید از شهرک شماره ۲ اهواز در حال بررسی وضعیت واحدهای تولیدی هستیم تا موانع بر سر راه تولید کنندگان را برطرف کنیم. 

دولت کنونی تحریم‌های خارجی را برمی‌دارد

معاون اقتصادی رییس جمهوری تحریم‌های ظالمانه خارجی را مانعی بر سر راه تولید دانست و اظهارداشت: بحث مذاکرات در این دولت جدی است و تحریم‌های خارجی را برخواهد داشت آنچه دست و پای تولید در کشور را بسته تحریم‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه محیط کسب و کار در کشور رتبه خوبی ندارد، افزود: در این دولت برنامه داریم زمینه جهش و رونق تولید را ایجادکنیم تا کار آفرینان با همه ظرفیت فکری بتوانند تولید ملی را جهش دهند.

رضایی گفت: اولین اولویت ما این است که واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را طی کرده اند اما تعطیل یا نیمه تعطیل هستند دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری امروز پنجشنبه به خوزستان سفر کردند و بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان و شرکت در مراسم چهلمین روز شهادت دانش آموز علی لندی در ایذه از برنامه های سفر وی است.