گفتم آقا محسن اگر عکس را پایین می آوری من نمی زنم ولی اگر نیاوری این عکس را چاپ می کنم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهمان این هفته برنامه تلویزیونی دستخط، عباس سلیمی نمین پژوهشگر حوزه تاریخ، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا بود. سلیمی نمین در بخشی از گفتگوی خود با رنجبران خاطره جالبی را مطرح کرد که در ادامه خواهید خواند:

«آقای هاشمی ما را افطار دعوت کرد. آقای هاشمی عکس خودش را بالای سرش گذاشته بود. من به عکاس کیهان گفتم که این طوری عکس بگیر که مشخصا...

چون ریاست جمهوری بود و عکس خود آقای هاشمی بالای سرش بود، یک نامه محرمانه‌ای به آقای محسن هاشمی که آن موقع رئیس دفتر بود نوشتم که آقا محسن این بدعت خیلی بد است که آدم ها دچار خودشیفتگی شوند و عکس خودشان را بالای سرشان بگذارند.

اواخر ریاست جمهوری آقای هاشمی بود. برای محسن خیلی تلخ بود. گفتم آقا محسن اگر عکس را پایین می آوری من نمی زنم ولی اگر نیاوری این عکس را چاپ می کنم. خیلی به تلخی گفت که شما سخت می گیرید. خواهیم دید که در آینده خواهند آمد و این کارها را می کنند. گفتم بگذارید آقای هاشمی بدعت گذار در این قضیه نشود. مجبور کردم آقای محسن هاشمی عکس را پایین بیاورد و خبر را درج نکردم.

تنها روزنامه نگارم که این کار را کردم. هیچ روزنامه نگاری در کشور وجود ندارد که بیاید نامه های محرمانه خودش را به شورای نگهبان، به رئیس جمهور به نخست وزیر به جاهای مختلف به معاونین رئیس جمهور نامه نگاری محرمانه داشته باشد و اگر اصلاح کردند به روزنامه نکشد. چون کشیدن مسائل به روزنامه خودش یکسری تالی فاسد دارد اگر فلانی بفهمد که معاون رئیس جمهور دارد فرصت طلبی می کند».