رعنا آزادی ور بازیگر معروف سینما و تئاتر ایران که یکسالی است با مهدی پاکدل ازدواج کرده و در پی ازدواج این دو بازیگر حواشی زیادی ایجاد شد.رعنا آزادی ور اخیرا در سریال زخم کاری بازی کرده و بسیار درخشیده.رعنا آزادی ور دیشب در جشن حافظیه شرکت کرده و جایزه دریافت کرده و رعنا آزادی ور در میان سخنرانی هایش از جواد عزتی تقدیر کرده و حرکت جنجالی جواد عزتی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

حرکت زشت جواد عزتی برای رعنا آزادی ور + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

رعنا آزادی ور بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون ایران اخیرا با بازی در سریال پخش خانگی زخم کاری بیشتر از هر وقت دیگر توانایی خودش را به رخ مخاطبانش کشید. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است .رعنا آزادی ور از زندگیش با مهدی پاکدل با عشق یاد میکند و می گوید حقیقتا مهدی نیمه ی گمشده ی من است.رعنا آزادی ور متولد 1362 در تهران است.