مجروحیت شدید نیروی پلیس توسط معترضان

فرمانده انتظامی اصفهان: در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کشف کردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: موفق شدیم در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر را کشف کنیم؛ اخباری منتقل شده که بعضی افراد مسلح به سلاح کمری بوده‌اند و در این رابطه افرادی دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی اصفهان:  در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کشف کردیم/ مجروحیت شدید نیروی پلیس توسط معترضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، شامگاه جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار داشت: وضعیت شهر اصفهان وضعیت آرامی است و با همدلی و هم‌‌افزایی که بین دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی، سپاه و بسیج وجود داشته است شاهد شرایط خوبی در شهر اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: از مردم شریف اصفهان و کشاورزان زحمتکش تشکر می‌کنم که با هوشیاری و هوشمندی خود، صفوف خود را از افراد فرصت‌طلب و ضدانقلاب جدا کردند و این مورد باعث شد دستگاه‌های امنیتی، خصوصاً پلیس با تفکیک آن‌ها با سهولت بتواند نسبت به شناسایی و برخورد با افرادی که به تخریب اموال عمومی و دولتی شدند اقدام کند و آن‌ها را دستگیر کند.

میرحیدری خاطرنشان کرد: امیدوارم با اراده‌ای که بین دستگاه‌ای امنیتی وجود دارد برخوردی قاطع در دفاع از حقوق مردم عزیز  و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص مجروحیت‌های حوادث روز جمعه توضیح داد: با درایتی که همکاران و سایر بخش‌ها از جمله بسیج داشته‌اند، با کم‌ترین هزینه برای نظام و مردم این عملیات را اداره کردیم اما با توجه به سنگ‌پرانی و استفاده از مواد منفجره‌ای که در قالب ترقه‌جات و بمب‌های صوتی که بین مردم علیه نیروهای پلیس صورت گرفته است، تعدادی از همکارانم مجروح شدند و تعدادی نیز با ساچمه مجروحیت پیدا کردند.

وی خبر داد: بین مردم نیز به همین صورت بوده است و تعدادی جراحت‌هایی سطحی داشته‌اند.

میرحیدری با بیان اینکه یکی از همکاران طی این حادثه ۵ ضربه چاقو خورده است، گفت: حدود ۳ ساعت عمل جراحی او طول کشیده و حال عمومی‌اش نسبتاً رو به بهبودی و تحت نظر پزشکان در بیمارستان است؛ این موضوع نشان‌دهنده شرارت افراد فرصت‌طلب و ضد انقلاب است که عزیزان نیروی انتظامی و سپاه را با ضربات چاقو و ساچمه مورد هدف قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خبر داد: موفق شدیم در ورودی‌های شهر ۷ قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر را کشف کنیم؛ اخباری منتقل شده که بعضی افراد مسلح به سلاح کمری بوده‌اند و در این رابطه افرادی دستگیر شده‌اند و برخورد قاطع قضایی به اراده جمعی منتظر آن‌ها است.