پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با توجه به افزایش قیمت حبوبات در سال‌های اخیر، خرید از مراکز پخش حبوبات به صورت عمده توسط مشتری‌ها، بازرگانان و کارخانجات رواج بیشتری پیدا کرده است. زیرا خرید عمده حبوبات هم برای فروشندگان و هم برای خریداران مزایای زیادی دارد و به صرفه‌تر است. یکی از مهمترین خریداران حبوبات به صورت عمده، کارخانجات بسته‌بندی این محصولات می‌باشند. برای خرید از مراکز پخش حبوبات حتما لازم نیست که به صورت حضوری به این مراکز مراجعه شود. این روزها تمام کسب و کارها از جمله مراکز پخش عمده حبوبات برای مشتریان خود امکان خرید آنلاین را فراهم کرده‌اند تا در وقت و هزینه‌های آن‌ها صرفه‌جویی شود. برای خرید حبوبات درجه یک و باکیفیت باید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم درباره حبوبات، مزایای خرید حبوبات و قیمت عمده حبوبات صحبت کنیم و در انتها به معرفی بزرگترین مرکز پخش عمده حبوبات بپردازیم.

حبوبات چیست؟‌

به دانه‌های خوراکی حاوی پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، فیبر، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، مگنز، فولیک اسید که کالری کمی دارند و به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد در رژیم غذایی مردم کل دنیا استفاده می‌شوند، حبوبات گفته می‌شود‌. حبوبات شامل عدس، نخود، لوبیا، ماش، لپه و غیره است. این دانه‌ها فواید بسیار زیادی برای سلامتی بدن انسان دارند و به عنوان منبع غنی از پروتئین نسبت به گوشت ارزان‌تر می‌باشند. این منابع غذایی خوشمزه و متنوع در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای هستند و در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای تهیه حبوبات می‌توان آن‌ها را به شکل عمده از مراکز پخش حبوبات خریداری کرد. قیمت فروش عمده حبوبات معمولا بسیار مناسب‌تر و باصرفه‌تر از قیمت خرده‌فروشی حبوبات است.

فواید پخش حبوبات عمده برای فروشندگان

پخش حبوبات به صورت عمده فواید زیادی برای فروشندگان این محصولات دارد. حذف افراد واسطه، قیمت‌های مناسب، به دست آوردن سود بیشتر را می‌توان به عنوان مهمترین مزایای فروش عمده حبوبات برای فروشندگان معرفی کرد.‌ افراد واسطه برای فروش حبوبات مبلغی را به عنوان دلالی برای خود بر می‌دارند که با حذف واسطه‌ها این مبلغ به سود فروشنده اضافه خواهد شد. معمولا در بازارهایی که واسطه در آن‌ها حضور ندارد، ثبات قیمت بیشتر می‌شود و حبوبات با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. همانطور که می‌دانید هر چه قیمت عرضه یک محصول کمتر باشد، مشتری‌های بیشتری برای خرید آن داوطلب می‌شوند.

فواید پخش حبوبات به صورت عمده برای خریداران

 مناسب بودن قیمت حبوبات را می‌توان به عنوان مهمترین فایده پخش عمده حبوبات معرفی کرد. حبوبات عمده نسبت به حبوبات بسته‌بندی شده‌ای که در خرده‌ فروشی‌ها عرضه می‌شوند، با قیمت بسیار ارزان‌تری به فروش می‌رسند. در عمده فروش‌ها محصولات با تخفیف‌های مناسبتی و ویژه عرضه می‌شوند. حذف واسطه فقط برای فروشنده‌ها مفید نیست بلکه برای خریداران نیز دارای اهمیت است. فروشنده دیگر مجبور نیست به دلیل جبران هزینه‌های صرف شده برای دلال‌ها حبوبات را با قیمت بالاتری به فروش برساند. تمیزی و کیفیت حبوبات ارائه شده در عمده‌فروشی‌ها نسبت به حبوبات خرده فروشی معمولا بالاتر است‌. غذاهایی که با حبوبات باکیفیت‌تر تهیه می‌شوند، طعم بهتری دارند.

قیمت عمده حبوبات به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت عمده حبوبات را شرکت‌های تولیدکننده و وارد کننده این محصولات تعیین می‌کنند. البته توجه داشته باشید که همه انواع حبوبات با نرخ یکسان و ثابتی عرضه نمی‌شوند. عوامل مهمی که روی قیمت عمده حبوبات تاثیرگذار هستند شامل زمان خرید، مقدار خرید و کیفیت و یکدست بودن حبوبات می‌باشند. در برخی از فصول سال قیمت حبوبات بالاتر از فصل‌های دیگر است. به عنوان مثال حبوبات در فصل برداشت معمولا با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند. به طور کلی قیمت حبوبات عمده همواره در مقایسه با حبوبات بسته‌بندی شده کمتر است. برای اطلاع از قیمت پخش حبوبات می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. یکی از این روش‌ها مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است که حبوبات را به صورت عمده به فروش می‌رسانند.‌ روش بعدی مراجعه حضوری به مراکز فروش و نمایندگی‌های این محصولات است. با استفاده از تماس با تلفن‌های پشتیبانی ارائه شده در سایت‌های فروش نیز می‌توان از قیمت حبوبات اطلاع پیدا کرد.

 خرید عمده حبوبات به صورت اینترنتی چه مزایایی دارد؟

پخش حبوبات به دو صورت سنتی و اینترنتی امکان‌پذیر است. در روش سنتی خریدار باید به صورت حضوری به مراکز فروش عمده این محصولات مراجعه کند‌ و تا رسیدن به مرکز فروش مورد نظر وقت و هزینه‌های زیادی را صرف رفت و آمد کند‌. با توجه به این موضوع و با شیوع بیماری کرونا خرید آنلاین حبوبات مزایای زیادی دارد. این مزایا شامل تنوع زیاد حبوبات، ارسال حبوبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس خریدار، راحت بودن دسترسی به فروشگاه‌های اینترنتی، خرید محصولات باقیمت مناسب و ارزان از کشاورزان بدون حضور واسطه می‌باشد. تعداد فروشگاه‌های اینترنتی عرضه عمده حبوبات روز به روز در حال افزایش است. توجه داشته باشید که حتما یکی از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن را برای خرید حبوبات انتخاب کنید. در فروشگاه‌های معتبر هر حبوباتی که بخواهید، چه ایرانی و چه خارجی با قیمت بسیار مناسب و با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

معرفی شرکت بازرگانی همتی به عنوان بزرگترین مرکز پخش حبوبات

برای خرید اینترنتی و بی واسطه انواع حبوبات مانند عدس، لوبیا،‌ لپه، نخود، ماش، لوبیا سفید و غیره به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب می‌توانید به سایت شرکت بازرگانی همتی با آدرس https://hematiecompany.ir مراجعه‌ کنید. شرکت بازرگانی همتی فعالیت خود را از 27 سال پیش در مکانی با مساحت بیش از سه هزار  متر در شهر کرج آغاز کرد. این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده حبوبات داخلی و خارجی در ایران در تمام استان‌های کشور نمایندگی فعال دارد.‌ این شرکت علاوه بر پخش حبوبات در پخش عمده ادویه‌جات، غلات و خشکبار نیز فعال می‌باشد. مهمترین هدفی که شرکت بازرگانی همتی دنبال می‌کند این است که حبوبات داخلی و خارجی را با بهترین کیفیت و با قیمت‌های بسیار منصفانه بدون دخالت دلالان و واسطه‌ها به مشتریان خود عرضه کند تا افراد بیشتری بتوانند از این محصولات ارزشمند در برنامه غذایی خود استفاده کنند و باعث افزایش سلامتی خود و جامعه شوند‌. جالب است بدانید که سرانه مصرف انواع حبوبات در کشور ما نصف سرانه مصرف در کشورهای دیگر است. با مصرف حبوبات می‌توان به بهبود بیماری‌هایی مانند دیابت، اضافه وزن، سرطان و غیره کمک کرد.

تماس با بازرگانی همتی :  36711043 - 36711483 - 026

https://hematiecompany.ir