نفیسه روشن اخیرا درباره ازدواج جدیدش حرفی زده است که بسیار پرحاشیه و جنجالی شده است. در ادامه بیشتر بخوانید.

نفیسه روشن: دلم نمی‌خواهد هرکسی شوهرم را ببیند | عکس‌های ماه عسل طولانی نفیسه روشن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نفیسه روشن با ازدواجش با یک خلبان و جدایی جنجال برانگیزش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.نفیسه روشن اخیرا و بعد از سفر به کربلا خبر از ازدواج مجددش داد اما عکسی از همسر جدیدش منتشر نکرده است.نفیسه روشن در چند ماه گذشته جز هنرمندان پر حاشیه ی کشورمان بوده ، نفیسه روشن بعد از این که عکسی از خودش و همسرش بدوناینکه همسرش را نشان دهد منتشر کرده بود که حواشی زیادی را هم به دنبال داشت، حالا در این باره گفته است که دلش نمی‌خواهد هرکسی همسرش را ببیند.

نفیسه روشن

خیانت شهاب حسینی علنی شد

نفیسه روشن که چند روز پیش با انتشارعکس خونین در استوری توجه بسیاری را به خود جلب کرد حالا با عکس های شادی که از خود به اشتراک می گذارد به تمامی شایعات درباره اختلاف با همسر جدیدش پایان داد.خیلی ها می گویند او در ماه عسل به سر می برد.نفیسه روشن تازه عروس سینما و تلویزیون می گوید که از فحاشی مردم به خانواده اش در فضای مجازی خسته شده ام کاش بذارید مردم شاد و آزاد باشند. او در ادامه می گوید من عروسی آنچنانی نگرفتم و بسیار ساده بود.

ازدواج  نفیسه روشن

البته خانم روشن در این مصاحبه می گوید که مراسم ازدواجش (ازدواج اول) خیلی ساده بوده است در صورتی که ویدیوهای منتشر شده از این مراسم عروسی چیز دیگری را نشان می دهد ! البته شاید سادگی از نظر خانم روشن با ما مردم عادی فرق داشته باشد.نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بعد از بازگشت خود از سفر کربلا در اربعین، از ازدواج مجددش خبر داد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلوزیون است که در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن بازیگر بدون حاشیه‌ای بود تا این‌که ماجرای طلاقش خبرساز شد. نفیسه روشن طرفداران بسیاری دارد. نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی از طلاقش پرده برداشت و توضیحاتی داد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی گفت: درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم نظامی بود و ما را قوی بزرگ کرد و هرکس جای من بود خودکشی می کرد و عده زیادی این خبر را برپایه طلاق نفیسه روشن قرار دادند ولی او به تازگی در یک استوری در اینستاگرام اعلام کرد که این خبر کذب بوده است و او و همسرش با تمام سختی های زندگی در کنار هم هستند.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در ایام اربعین ۱۴۰۰ به کربلا سفر کرده بود بعد از بازگشت خود به کشور از ازدواج مجددش خبر داد.این بانوی هنرمند که پس از ۸ سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شده بود بعد از چند سال تصمیم به آغاز زندگی مشترک گرفت.او عکسی از حلقه ازدواج و یک سلفی در کربلا خبر ازدواج خود را در اینستاگرام استوری کرد.نفیسه روشن در سال‌های اخیر فعالیت کمتری در سینما و تلویزیون داشته و برنامه شب‌های مافیا، آخرین حضور او در قاب تصویر است.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است. 

نفیسه روشن

علاقه مندی های نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند. برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

نفیسه روشن

سوابق هنری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

تحصیلات و درس نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است : نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

اعتماد بـه نفس و روحیه محکمی کـه با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای انها نسوزد. خوب قضاوت کنید و حق رابه کسی بدهید کـه واقعا سزاوارش هست. مـن این روحیه را نداشتم. در همان دوره کارورزی، دلم بحال مجرمی کـه گریه می‌کرد می سوخت! همان موقع بـه مـن گفتند کـه بـه درد این شغل نمیخورم. هنر لطافتی دارد کـه با روحیه مـن سازگار اسـت.

مـن بـه عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم. خیلی وقت ها بـه طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما بـه بازیگری کـه مهندس یا پزشک باشد، فکر نکردم. انها شغل هـای سختی اسـت کـه بـه خوبی میتواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، بـه نظرم خیلی درگیر می‌شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی میتواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

نفیسه روشن از کی بازیگر شد؟

در بیوگرافی نفیسه روشن شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست . اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

نفیسه روشن بار دیگر در تلویزیون حضور یافته و سال 1383 در 22 سالگی در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزگار قریب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نفیسه روشن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محسن زهتاب، شهرزاد عبدالمجید، مهدی سلوکی و سید شهاب حسینی را تجربه کرد.

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید. وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

نفیسه روشن و سریال اغما

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

درخشش نفیسه روشن در بازی منحصر بفرد و تاثیرگذار در نقش “پری” تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت و سبب تقدیر و تمجید از وی در مجامع مختلف هنری و دانشگاهی گردید. پس از اغماء پیشنهادات متعددی به وی گردید.

نفیسه روشن در سال 1397 در 36 سالگی در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده است. نفیسه روشن این‌بار با علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز یعنی کارگردان سریال بچه مهندس و هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر همکاری داشت.

آدرس اینستاگرام نفیسه روشن

نفیسه روشن ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 190 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نفیسه روشن و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نفیسه روشن و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نفیسه روشن ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام نفیسه روشن @nafisehroshan می باشد 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد.

زندگی نفیسه روشن با خلبان

نفیسه روشن: یکی از پررنگ ترین سختیهای شفل همسرم نبودنش در لحظه هایی اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد. مثلاً همین عید امسال نبود. مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست.

نفیسه روشن

از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.