پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

باربری وسایل و حمل آن به مقاصد مدنظر از جمله حساس‎‌ترین اعمالی است که یک فرد در حین جا به جایی از یک مکان به مکان دیگر می‎‌بایست انجام دهد؛ چرا که در این پروسه وسایل متفاوت از گرانقیمت‌‎ترین تا ارزان‎‌ترین همزمان با یکدیگر قرار است به یک مکان دیگر جا به جا شوند که در حین این جا به جایی ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ داده و سلامت وسایل به هر دلیلی به خطر افتد و در نتیجه افراد متحمل ضررهای مالی عمده شوند. به همین سبب شرکت‎‌های باربری با برخورداری از تخصص ویژه‌‎ی خود در این زمینه و پذیرفتن مسئولیت حمل و نقل وسایل سعی نمودند تا ریسک این جا به جایی را کاهش داده و وسایل را به طور منظم و همانند زمان تحویل، به مقصد مدنظر مشتری برسانند.

آشنایی با خدمات شرکت های باربری و اثاث کشی

اهمیت استفاده از خدمات شرکت باربری

در اوضاع اقتصادی کنونی که قیمت وسایل منزل روند صعودی خود را طی می‌کند و همواره شاهد چند برابر شدن قیمت این ابزارهای ارزشمند به نسبت سال‎‌های گذشته هستیم، نیاز است در حفاظت و نگهداری از آن‎‌ها کوشیده و از رساندن هر گونه آسیبی به وسایل گرانقیمت خود جلوگیری به عمل آوریم. محافظت و نگهداری از وسایل معمولا در باربری غیرتخصصی و عدم اطلاع با چگونگی چیدمان وسایل در یک خودروی نیسان یا کامیون و... امکان‌پذیر نبوده و یا سختی‎‌های زیادی را برای افراد در پی خواهد داشت و این جاست که نقش و اهمیت شرکت باربری مشخص می‌شود؛ چرا که این شرکت‌‎ها با بهره‌‎مندی از نیروهای متخصص در این امر به نحو آگاهانه شروع به چیدمان صحیح وسایل در کنار یکدیگر می‌کنند تا هم از وسایل مشتریان محافظت به عمل آورده شود و هم با قرارگیری وسایل بیشتر در کنار یکدیگر مشتری با تعداد کمتری رفت و آمد بتواند محصولات خود را به مکان جدید منتقل کند که در نتیجه‎‌ی این امر قیمت نهایی بار کاسته شده و مشتری از باربری تخصصی وسایل خود و هزینه‎‌ی ایجاد شده از این بابت احساس رضایت بیشتری را کسب خواهد کرد.

وظایف و مسئولیت‌‎های شرکت حمل و نقل وسایل

خدمات یک شرکت باربری معمولا تنها به جا به جایی و حمل و نقل وسایل با یک خودروی مخصوص محدود نشده و طیف گسترده‎‌تری از خدمات توسط این شرکت‎‌ها در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. بنابراین متقاضیان باربری وسایل تنها از طریق تماس با یکی از شرکت‎‌های متخصص در این حوزه و تعیین نوع نیاز خود می‌توانند از خدماتی که در ادامه به بررسی آن‌‎ها می‎‌‌پردازیم استفاده نمایند.

  • بسته بندی وسایل

گاهی اوقات به علت بالا بودن سن و یا برخورداری ناراحتی‌‎های متعدد در بدن و یا عدم بهره‌‎مندی از وقت کافی و زیاد بودن وسایل، برخی از مشتریان نمی‌توانند به تنهایی به بسته بندی اثاثیه‎‌ی خود بپردازند که در این حالت جا به جایی از یک مکان به مکان دیگر معمولا برایشان بسیار دشوار و زمان‌بر خواهد بود. به همین سبب شرکت‎‌های باربری با پذیرفتن صفر تا صد حمل و نقل و جا به جایی از یک مکان به مکان دیگر می‌توانند در صورت تمایل مشتریان در این حوزه خدمت‌رسانی نموده و به صورت تخصصی به بسته بندی وسایل متناسب با ویژگی‌‎های آن‌‎ها بپردازند.اثاث کشی با بسته بندی اثاثیه منزل با کارتن و فوم های ضربه گیر آغاز می شود و اگر کیفیت کار در این قسمت چنگی به دل نزند، احتمال آسیب دیدن بار و لوازم شما با خطراتی جدی در فرآیند اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل مواجه خواهد شد.که این اتفاق برای کسانی که مستاجر هستند و زود به زود فرآیند جابجایی منزل را انجام میدهند امری ناخوشایند است.

وظایف و مسئولیت‌‎های شرکت حمل و نقل وسایل

کیفیت بسته بندی‌‎های انجام شده در حین جا به جایی و تحویل وسایل بسیار حائز اهمیت بوده و هرگونه بی دقتی در خصوص نحوه‌‎ی بسته بندی و یا نحوه‎‌ی قرار دادن یک شی ممکن است منجر به ایجاد خرابی، شکستگی و یا هرگونه آسیب در آن وسیله شده و یا سبب باز شدن بسته بندی و پخش شدن وسایل در دست‌‎اندازها یا حین جا به جایی شود. به همین دلیل می‌توان گفت با استفاده از نیروهای شرکت‎‌های باربری، ریسک این جا به جایی به شکل قابل قبولی کاهش پیدا کرده و اطمینان و آسودگی بیشتری از این حمل و نقل حاصل خواهد شد.

  • نگهداری از وسایل در حین حمل

یکی از وظایفی که توسط شرکت‌‎های حمل و نقل در حین جا به جایی دنبال می‌شود، نگهداری و محافظت از وسایل در حین حمل می‎‌باشد. در حقیقت از آنجایی که این شرکت‌‎ها برای حمل صحیح و حفظ سلامت وسایل در طول جا به جایی، وسواس زیادی به خرج می‌دهند، معمولا پس از قرارگیری اثاثیه در خودروی مخصوص به واسطه‌‎ی طناب، تسمه و یا دیگر وسایلی که در اختیار دارند جعبه‎‌ها یا بسته‎‌ها را محکم می‌کنند تا در طول مسیر و مواجه با شرایط متفاوت در جای خود ثابت باقی مانده و جابه جا نشوند.

  • تخلیه‎‌ی وسایل در کوتاه‌ترین زمان

یکی دیگر از مباحثی که در زمینه‌‎ی حمله و نقل وسایل معمولا مشکل‌زا بوده و ممکن است منجر به آسیب اثاثیه شود، تخلیه‌‎ی غیرتخصصی وسایل از خودرو و حمل آن‎‌ها به داخل منزل می‎‌باشد؛ چرا که در طی این تخلیه و پایین آوردن وسایل از خودرو در صورت عدم آگاهی با چگونگی بلند کردن آن‎‌ها و یا حتی نحوه‎‌ی نگهداشتن وسایل سنگین، ممکن است اثاثیه از دست شخص سرخورده و با افتادن بر زمین حتی از ارتفاع کوتاه، با آسیب‌‎های متعددی رو به رو شود. نیروهای متخصص شرکت‎‎‌های باربری به طور معمول در حین چیدمان وسایل به چگونگی تخلیه‎‌ی آن‎‌ها نیز توجه می‌کنند تا در هنگام خارج کردن وسایل با مشکلی مواجه نشده و بتوانند خیلی سریع و بدون هیچگونه آسیبی اثاثیه را در مکان جدید تحویل دهند.

انتخاب یک شرکت حمل و نقل مناسب، تضمینی برای حفظ سلامت وسایل شما خواهد بود

اگر چه استفاده از خدمات شرکت‌های باربری و اتوبار تهران  می‌تواند در راستای اسباب‌کشی تخصصی و امن بسیار تاثیرگذار باشد اما اگر شرکت مدنظر فرد به درستی انتخاب نشود ممکن است مشکلات و دردسرهای متعددی برای یک جا به جایی اثاثیه‎‌ی ساده ایجاد کند. به همین منظور توصیه می‌شود که در انتخاب شرکت مدنظر خود حتما به موارد حائز اهمیتی که در این حیطه تاثیرگذار است توجه فرمایید تا با انتخابی درست،  حمل و نقل راحت‌تری را تجربه کرده باشید.

توجه به معتبر بودن شرکت حمل و نقل

متاسفانه برخی از مراکزی که از مجوزهای لازم بی‌بهره هستند به صورت مجازی به ارائه خدمات در وبسایت خود می‎‌پردازند که استفاده از خدمات چنین مراکزی ریسک بالایی را در برای حمل وسایل و اثاثیه منزل در پی خواهد داشت. بنابراین در هنگام انتخاب شرکت حمل و نقل مدنظر خود حتما در خصوص مجاز بودن و معتبر بودن فعالیت شرکت و یا سایت باربری تحقیق فرمایید تا اثاث کشی بی‌دردسری را به انجام رسانده باشید.

توجه به مسئولیت پذیری شرکت حمل و نقل

گاهی اوقات برخی از شرکت‌های باربری علی‌رقم برخورداری از مجوزهای لازم در انجام وظایف خود، دقت و اهتمام کافی نشان نداده و مسئولیت اشتباهات خود را هم برعهده نخواهند گرفت و یا اینکه در زمان مراجعه به مبدا و یا مقصد وقفه‌‎هایی را ایجاد می‌کنند که منجر به کلافگی مشتریان می‌شوند. به همین دلیل در انتخاب شرکت‎‌ مدنظر خود حتما به سراغ شرکت‌‎های مسئولیت‌پذیر و منظم رفته تا بتوانید با خیالی آسوده‎‌تر به جا به جایی اثاثیه‌‎ی خود بپردازید.برای دسترسی به مقالات باربری به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

https://barbarigolbar.com/blog