میگن کسی رو می‌خوای خوب بشناسی باهاش همسفر شو، اما وقتی با کسی سال‌ها همسفر باشی، وقتی در این سفرها روزها و هفته‌ها توی یک کومه در فاصله کمتر از دو متر با هم زندگی کنید، اینجاست که رفاقتی متفاوت شکل می‌گیره حتی نزدیکتر از خواهر و برادر. رفاقتی که فقدانش بسیار دردناکه.

آرش اینانلو درگذشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به گزارش گلونی مهدی نبی‌یان، کارشناس ارشد محیط زیست، در اینستاگرامش از فوت آرش اینانلو خبر داد و نوشت:

«میگن کسی رو می‌خوای خوب بشناسی باهاش همسفر شو، اما وقتی با کسی سال‌ها همسفر باشی، وقتی در این سفرها روزها و هفته‌ها توی یک کومه در فاصله کمتر از دو متر با هم زندگی کنید، اینجاست که رفاقتی متفاوت شکل می‌گیره حتی نزدیکتر از خواهر و برادر. رفاقتی که فقدانش بسیار دردناکه.

آرش اینانلو یکی از خوش‌قلب‌ترین انسان‌هایی بود که در زندگی می‌شناختم که البته دنیا روی خوشی با او نداشت، خاطرات با او بودن پر از شادی و مهربانی و معرفت بود و صفا، تحمل این حقیقت که دیگر نیست سخت است و مرور خاطرات سخت‌تر، دوستی که جایش پر نمی‌شود و یادش تا همیشه در خاطرم زیبا خواهد ماند».

آرش اینانلو فرزند ارشد و فیلمبردار مستندهای مرحوم محمدعلی اینانلو بود.

گفتنی است مرحوم محمدعلی اینانلو بیش از ۴۰ سال از طبیعت ایران گفت و نوشت و فیلم ساخت. او مبتکر و پدید آورنده کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران بود.او در بیست سال اخیر بیش از دو میلیون کیلومتر در طبیعت ایران سفر کرد. سابقه کار مطبوعاتی اینانلو ۴۲ سال و سابقه کار تلویزیونی او ۳۲ سال است.

از برنامه‌های تلویزیونی او می‌توان به برنامه «ایران جهانی در یک مرز»، «مردم ایران سلام» و «گردش و ورزش» اشاره کرد.آرش اینانلو نیز در این سفرها همراه پدر بود و در تهیه و تولید مستند وی را همراهی می‌کرد