اسرار حادثه اسیدپاشی چند روز قبل با شکایت پدر زن از داماد سابقش فاش شد. شاکی با حضور در اداره پلیس به مأموران گفت:

جنایت هولناک مرد جوان برای همسر سابقش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وقتی زن جوان با حکم دادگاه از همسرش جدا شد، شوهر او کینه عجیبی به دل گرفت و نقشه اسیدپاشی کشید.

اسرار حادثه اسیدپاشی چند روز قبل با شکایت پدر زن از داماد سابقش فاش شد. شاکی با حضور در اداره پلیس به مأموران گفت: دخترم سال‌ها بود که با شوهرش اختلاف داشت و آنطور که برایم تعریف می‌کرد شوهرش مردی پرخاشگر بود که هرازگاهی کتکش می‌زد.

وی ادامه داد: دخترم سال‌ها بود با همه شرایط شوهرش ساخت اما در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. می‌گفت به‌خاطر فرزندانش هم که شده باید ازهمسرش جدا شود. او سرانجام راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد و پس از طی کردن پیچ و خم‌های قضایی سرانجام از همسرش جدا شد و دادگاه حضانت فرزندانش را به همسرش سپرد.

اسیدپاشی مرد انتقام‌جو به روی همسر سابق

مرد میانسال گفت: دخترم هر ازگاهی به خانه همسرسابقش می‌رفت تا بچه‌هایش را ببیند. آخرین بار اما وقتی به آنجا رفت ناپدید شد و پس از حدود 2هفته سر از بیمارستان درآورد. من در این مدت نمی‌دانستم چه بلایی بر سرش آمده و هر بار که به او زنگ می‌زدم، می‌گفت که حالش خوب است تا اینکه فهمیدم در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری شده است.

وقتی به دیدنش رفتم ابتدا حرفی نزد و گفت در حال نظافت بوده که مواد شیمیایی روی بدنش ریخته است اما من به ماجرا مشکوک شده بودم. برای همین اصرار کردم و تا اینکه دخترم اسرار هولناکی را فاش کرد.

او برایم تعریف کرد که آخرین بار که به دیدن بچه‌هایش رفته، همسر سابقش او را در خانه حبس کرده است. در این مدت نیز تهدیدش می‌کرده که اگر به کسی حرفی بزند جانش را می‌گیرد. در نهایت هم با یکدیگر درگیر شده‌اند و او به روی دخترم اسید پاشیده بود. آنطور که دخترم می‌گفت علت اسیدپاشی همسرش، تصمیم دخترم برای جدایی بوده و وی از آن به بعد از دخترم کینه به دل گرفته و در نهایت نیز دست به اسیدپاشی زده است.

تهدید به قتل

با شکایت این مرد، مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی عظیم سهرابی بازپرس جنایی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن جوان دچار 15درصد سوختگی شده و در بیمارستان بستری است. مأموران در ابتدا راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از قربانی اسیدپاشی پرداختند.

او همانطور که پدرش هنگام شکایت توضیح داده بود ماجرای 13روز حبس در خانه همسر سابقش و اسیدپاشی را بازگو کرد و در ادامه گفت: زمانی که همسر سابقم به روی من اسید پاشید و دچار سوختگی شدم، مرا به بیمارستان رساند اما تهدید کردکه اگر ماجرای حبس خانگی و اسیدپاشی را به کسی بازگو کنم مرا به قتل می‌رساند و به همین دلیل جرأت نمی‌کردم به کسی حرفی بزنم.

اظهارات متهم

زمان زیادی طول نکشید که مأموران عامل اسیدپاشی را در یکی از محله‌های تهران دستگیر کردند. مرد جوان اگرچه در بازجویی‌های ابتدایی اصرار بر بیگناهی داشت اما در نهایت به اسیدپاشی با انگیزه انتقام‌جویی اعتراف کرد. او مدعی شد که پس از اینکه همسرش از او طلاق گرفته و به اصرار او برای ادامه زندگی توجه نکرده، دچار سوء ظن و کینه شده و برای همین آخرین باری که زن جوان برای دیدن بچه‌ها به خانه همسر سابقش رفته او را حبس کرده و به روی وی اسیدپاشیده است.

متهم پس از اقرار به اسیدپاشی بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا