یعقوب عمرانی وکیل ایرانی که رابطه خوبی با ایکر کاسیاس دروازه‌بان افسانه ای دنیای فوتبال و باشگاه رئال مادرید دارد دیشب این اسطوره را به مهمانی خصوصی یکی از خوانندگان ایرانی برد.

خاطره جالب ایکر کاسیاس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 ایکر کاسیاس یکی از سرشناس ترین فوتبالیست های تاریخ و باشگاه رئال مادرید است. ایکر کاسیاس که شهرت جهانی در این رشته دارد سال ها کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود و افتخارات زیادی را هم همراه این دو تیم به دست آورد. ایکر کاسیاس مدتی قبل به دلیل بیماری مجبور به خداحافظی از فوتبال شد. ایکر کاسیاس در دوران حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید با این سرمربی به مشکل برخورد و مجبور شد باشگاه دوران کودکی خود را ترک کند و راهی پورتو شود. ایکر کاسیاس بین سال های 1998 تا 2015 برای رئال بازی کرد و فاتح 19 جام شد.

ایکر کاسیاس دروازه بان افسانه ای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در 39 سالگی به باشگاه محبوبش بازگشت. رئال برای سال ها خانه کاسیاس بود اما او سال 2015 با بی مهری از رئال جدا و راهی پورتو شد. کاسیاس در یک نشست خبری و با چشمان اشکبار از رئال خداحافظی کرد ولی فلورنتینوپرز خیلی زود برای او یک مراسم خداحافظی ترتیب داد و گفت که نشست کاسیاس بدون هماهنگی بوده و آنها قصد داشتند برای وی مراسم خداحافظی برگزار کنند.

کاسیاس در پورتو روزهای خوبی داشت ولی 1 می 2018 با حمله قلبی مواجه شد و دیگر نتوانست به فوتبال بازگردد. او چندی پیش رسما از فوتبال اعلام بازنشستگی کرد و در حالی که قرار بود برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا نامزد شود، از این اقدام صرفنظر کرد.

از چند ماه پیش شایعات بازگشت او به رئال شنیده می شد و امروز رسمیت پیدا کرد. طبق بیانیه رسمی رئال مادرید، کاسیاس به عنوان معاون مدیر اجرایی رئال مادرید فعالیت خواهد کرد و مشاور شماره یک فلورنتینو پرز نیز خواهد بود.
او در مصاحبه ماه گذشته خود گفته بود که بازگشتش به رئال محتمل است و اتفاقی رویایی برایش خواهد بود.

خاطره جالب ایکر کاسیاس از اولین بازی

هیچوقت نمیدانید آینده شما چگونه رقم میخوره و ممکنه این اتفاق در یک لحظه رخ بده . وقتی نوجوان بودم سر کلاس با همکلاسیم مشغول شیطنت بودیم که مادرم به معلم کلاس اطلاع داد ایکر باید برای بازی رئال مادرید (به علت کمبود بازیکن و مصدومیت) در لیگ قهرمانان به نروژ بره و از کلاس معافش کنید . در حالی که آن روز صبح من در کنار همکلاسیم نشسته بودم چند ساعت بعد با رائول ، سیدورف و مورینتس همنشین شدم و مسیرم تغییر کرد.

طلاق ایکر کاسیاس از همسرش

سارا کاربونرو، همسر ایکر کاسیاس فاش کرد این زوج از یکدیگر جدا شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سارا کاربونرو و ایکر کاسیاس یکی از زوج های مشهور دنیای ورزش بوده اند و بارها تصاویری از آنها در محافل مختلف منتشر شده و مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته بود. حالا سارا کاربونرو با انتشار متنی در صفحه رسمی خود فاش کرد او و ایکر کاسیاس بعد از 11 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند. ایکر کاسیاس مدتی قبل و بعد از ابتلا به بیماری قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و اخباری در مورد بازگشت او به این عرصه در قالب پست های مدیریتی شنیده شده بود.

سارا کاربونرو در صفحه خود نوشت: "من و ایکر به داشتن چنین خانواده ای افتخار می کنیم و ما در این مدت عشق و علاقه ای را کنار هم تجربه کردیم که زندگی ما را شیرین کرد. اما حالا ما به عنوان یک زن و شوهر مسیرهای متفاوتی را طی خواهیم کرد، اما همچنان والدینی فداکار خواهیم ماند. در مورد این تصمیم خیلی فکر کرده ایم و با نظر متقابل هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم.

احترام، محبت و دوستی بین ما باقی خواهد ماند. اولویت ما با عشق و تعهد، اطمینان از رفاه و تحصیلات فرزندانمان و محافظت از آنها است و می خواهیم در یک محیط آرام و سالم رشد کنند. با انتشار این متن ما از شما می خواهیم به تصمیم ما در این مقطع و این تغییر احترام بگذارید و از اینکه ما را درک می کنید ممنونیم."
 

درگیری و بخشش؛ ایکر کاسیاس - مورینیو

ژوزه مورینیو سال 2010 هدایت رئال را برعهده گرفت و ایکر کاسیاس دروازه بان شماره یک او باقی ماند. این روند اما در فصل 13-2012 تغییر کرد. در اواخر فصل 12-2011 نیز زمزمه های اختلاف بین مورینیو و کاسیاس به گوش رسید و در نهایت وقتی مورینیو رئال را در بهار 2013 ترک کرد، کاسیاس تبدیل به ذخیره دیه گو لوپز شده بود.

اختلاف بین مورینیو با کاسیاس و چند بازیکن بزرگ رختکن رئال دیگر علنی شده بود و همین در نهایت منجر به جدایی او از جمع کهکشانی ها شد. شرایط کاسیاس در رئال هم دیگر خوب نشد و او سال 2015 به پورتو پیوست.