این بازیگر سرشناس، روز دوشنبه ۲۶ مهر، سر صحنه سریال «نیسان آبی»، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد (سه‌شنبه ۲۷ مهر) زیر عمل جراحی قلب باز قرار گرفت

زندگینامه مهران غفوریان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد. مهران غفوریان یک برادر به اسم مهدی دارد. مهران غفوریان در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد.مهران غفوریان با سریال کمدی زیر آسمان شهر معروف شد.

مهران غفوریان

ماجرای سکته مهران غفوریان

همسر مهران غفوریان، فیلمی از این بازیگر را پس از عملِ سنگینِ جراحی قلب باز، در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. مهران غفوریان در این فیلم می‌گوید: «خیلی خوشحالم، از این که خدا به من رحم کرد و اجازه داد ببینم که چقدر دوستم دارید و برای‌تان مهم هستم. خیلی دوست‌تان دارم. خیلی خوشحالم اوج مهر و محبت دوستانم و شما مردم عزیز را دیدم. همچنین محبتِ مادر دوست‌هایم و دیگر مردم را دیدم که تا صبح برایم دعا کردند. خوشحالم زنده ماندم تا همه این‌ها را ببینم. عاشق همه مردم هستم و حالم هم بهتر است.این بازیگر سرشناس، روز دوشنبه ۲۶ مهر، سر صحنه سریال «نیسان آبی»، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد (سه‌شنبه ۲۷ مهر) زیر عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳  در تهران بدنیا آمد .مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد. او در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند. لاغری مهران غفوریان همه را شوکه کرد و حرف های زیادی را همراه داشته. مهران غفوریان ازدواج کرده و یک دختر دارد. مهران غفوریان با بازی در سریال زیر آسمان شهر به شهرت دست یافت. 

مهران غفوریان

فعالیت هنری مهران غفوریان

اولین بار سال ۱۳۷۳ در ۲۰ سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.مهران غفوریان عکسی از خودش در کنار بابک حمیدیان منتشر کرده است که بابک حمیدیان یک ژنرال روس است که ایران را اشغال کرده اند.سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.مهران غفوریان در سریال عطسهنقش یک زن را بازی کرده و با پوشش زنانه در این سریال ایفای نقش می کند.

مهران غفوریان

ورزش مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

مهران غفوریان سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

شایعه خودکشی مهران غفوریان

در روزهای اخیر شایعه خودکشی مهران غفوریان، بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شد که وی را ناچار به واکنش کرد؛ واکنشی عبرت آموز که وی در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

وی در یک مصاحبه تلفنی در رابطه شایعه خودکشی خود گفت: از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​مردم عزیزم این همه سختی دارند، این همه مشکلات اقتصادی و درگیر ویروس کرونا هستند، وبا این حال دلشون من شاد می کنم این برایم مقدس است. امیدوارم که همدیگر راقضاوت نکنیم.این بازیگر در ادامه توضیح داد که تصور کنید وقتی مادری خبر خود کشی پسرش را می شنود چه حسی پیدا می کند؟ خودکشی گناه کبیره است و خیلی شایعات دیگری بود، در حال حاضر خداراشکر خبری نیست.

جالب است بدانید در خردادماه سال ۱۳۹۰ نیز شایعه ای مشابه برای وی ساخته شده بود. در آن زمان نیز وی در گفت‌وگویی با زندگی ایده آل داشته و درباره شایعه‌ای که برایش به وجود آمده بود، گفت: این را قبول دارم که جز آن دسته بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعاتی زیادی برایم ساخته اند. در کل هر چیزی که به شخصیتم ضربه بزند را شایعه و حاشیه می دانم.وی در سال ۹۰ درباره شایعه مورد اشاره گفته بود: اصلا قضیه شایعه سازی برای من از زمانی آغاز شد که در مشهد به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان امام خمینی انتقالم دادند.

زمانی که بیدار شدم دیدم که چند نفر بالای سرم دارند از من عکس می اندازند. فردای همان روز روزنامه قدس مشهد تیتر زد مهران غفوریان خودکشی کرده است. بله من خودکشی کرده‌ام اما برای دیدن آقا امام رضا(ع) نه چیز دیگری!(البته منظورم خودکشی غیرواقعی است).

مهران غفوریان

خصوصیات اخلاقی مهران غفوریان از زبان خودش

من برخلاف شخصیت هایی که در بازی می کنم، خیلی جدی ام و در زمان کار با جدیت تمام کارهایم را دنبال می کنم . کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من با خبر هستند ولی در کل سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

لاغری مهران غفوریان

به خاطر از بین رفتن و ساییده شدن مفصل ران و وزن زیادی که داشته مجبور شد یک بار تن به جراحی لاغری بدهد که می گوید بیشتر سایزم کم شد تا وزنم حالا با رژیم غذایی به شدت لاغر کرده است.