سردار آزمون ستاره فوتبال ایران این روزها به دور از حواشی پیش آمده به سراغ علاقه قلبی خود رفته است.

اسب زیبا و میلیاردی سردار آزمون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کمتر کسی است که نداند سردار آزمون به جز فوتبال عاشق سوارکاری و والیبال است. سردار آزمون همواره از علاقه خود به این 3 رشته نام برده و خود نیر تبحر خاصی در این رشته های دارد. البته سردار آزمون مانند اکثر افراد ساکن در ترکمن صحرا علاقه به اسب و والیبال را در خون خود دارد. سردار آزمون ستاره دوست داشتنی فوتبال ایران این روزها درگیر پرونده عجیب حضانت فرزند در روسیه است و خانومی به نام آلیا از او برای گرفتن پول شکایت کرده است. موضوعی که احتمالا حاشیه سازی مافیا روسیه برای سردار آزمون است.

سردار آزمون در آخرین پست اینستاگرامی خود از عضو جدیدی رونمایی کرده است. سریک اسب دوست داشتنی و مشهور سردار آزمون صاحب بچه شده است. بچه‌ای که به گفته سردار بسیار به سریک شباهت دارد. سردار زیر این عکس نوشت: اشون اقا سریک هستش ولی اسلاید دومی اولین پسر اقا سریکه چقدر این پدر و پسری جذابن و چقدر از نظر اخلاقی شبیه هم. این ۲ تا گل سرسبد مجموعه هستن و در اخر امیدوارم هیچ انسانی به اسب خیانت نکنه

چندی پیش سردار آزمون از صحبت های عاشقانه خود با یکی دیگر از اسب‌های خود استوری گذاشت.

رونمایی از عشق جدید سردار آزمون | سردار آزمون همزمان عاشق این دو شد 13

سردار آزمون ستاره ترکمن تیم ملی و باشگاه زنیت، چندی و چند اسب دارد. سردار آزمون چندین و چند اسب فوق العاده و پرقدرت دارد که سابقه قهرمانی در ایران را هم داردند. سردار آزمون اصالتا اهل گنبد کاووس و ترکمن است و از آنجا که اسب در میان ترکمن ها جایگاه ویژه ای دارد او نیز علاقه خاصی به سوارکاری و نگهداری از این حیوان پیدا کرده است.