پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

image_29ece4ed87532c5a5377c7829a5900850a56a168

از آنجایی که همه ما در طول زندگی فشار های بسیار زیادی به پایمان وارد می کنیم، پس باید به طور منظم به آن رسیدگی کرده و روش های مراقبت از پایمان را بلد باشیم. همه ما می دانیم که پا مهم ترین بخش آناتومیکی بدن محسوب می شود. پا با داشتن 26 استخوان، 33 مفصل، 19 ماهیچه و 107 رباط، وزن ما را روی زمین و در حالت ایستاده تحمل می کند. یکی ازبهترین راهکارها برای از بین بردن درد و خستگی پا، ماساژ منظم پا است. با ماساژ عضلات پا، نه تنها درد را از پاهای خود دور می کنید، بلکه آرامش را هم به زندگی تان بر می گردانید. خوشبختانه، دستگاه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به بهترین شکل، ماساژ پا را انجام دهند و ماساژور پا نام دارند.

حالا که به اهمیت و نقش پاها در زندگی پی بردید، در ادامه به 10 دلیل مهم برای خرید ماساژور پا و معرفی فواید آن می پردازیم. اما قبل از آن بیایید با چگونگی عملکرد یک ماساژور برقی پا آشنا شویم. همچنین در انتهای این مطلب، 2 تا از بهترین و محبوب ترین مدل های ماساژور پا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.  پس با ما همراه باشید.

ماساژور پا چگونه کار می کند؟

عملکرد ماساژور پا به صورت اعمال فشار از جهات مختلف به پا و ساق پا می باشد. بیشتر ماساژورهای پا از مکانیزم چرخشی برای اعمال فشار استفاده می کنند. برخی از مدل‌های ماساژور از روش شیاتسو یا ماساژ ویبره نیز بهره می برند که به آرامش بیشتر پا و ساق‌های شما کمک می‌ کند. اسن ماساژور ها برای افرادی که در تمام طول روز روی پاهای خود ایستاده یا کسانی که از بیماری هایی مانند آرتریت، التهاب کف پا و دیابت رنج می برند مفید هستند. زیرا باعث کاهش تنش در عضلات و تاندون های پا می شوند.

معرفی 10 دلیل مهم برای خرید ماساژور پا

اگر تا به امروز برای خرید ماساژور پا دودل بودید و شک داشتید، با خواندن 10 مزیت و فایده خرید ماساژور که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، تمام شک و نگرانی تان برطرف خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

1. بهبود گردش خون

به دلیل داشتن سبک زندگی متفاوت، بیشتر مردم اغلب احساس سرد بودن و بی حس شدن در پاهایشان می کنند. این احساس یکی از علائمی است که نشان می دهد پاهای شما گردش خون ضعیفی دارند. برای کاهش این ناراحتی که ممکن است در اندام تحتانی خود احساس کنید، می بایست گردش خون در پاهایتان را افزایش دهید. بهترین وسیله برای این کار، استفاده از ماساژور پا می باشد. ماساژور پا با مالش و ماساژ عضلات ساق و کف پا، به راحتی سبب افزایش گردش خون در این نواحی می شود.

2. کاهش فشار خون

یکی دیگر از مزایای عالی ماساژ پا این است که به کاهش فشار خون کمک می کند. اگر در معرض خطر فشار خون بالا هستید یا قبلاً تشخیص داده شده است، ماساژ منظم پا بوسیله دستگاه ماساژور را بخشی از برنامه درمانی خود قرار دهید.

3. کمک به خواب راحت تر

ماساژ پاها در شب راهی عالی برای رهایی ازخستگی و کوفتگی بدن در طول روز است. این نوع ماساژ علاوه بر تشویق به خواب بهتر، به شما کمک می کند تا آرام شوید و استرس یا نگرانی را فراموش کنید.

4. کاهش اضطراب و افسردگی

بسیاری از افرادی که از افسردگی و اضطراب رنج می برند، می توانند به طور قابل توجهی از ماساژ پا بهره مند شوند. این نوع ماساژ به ترشح هورمون های احساس خوب مانند سروتونین و دوپامین کمک می کند و اثرات استرس یا نگرانی را کاهش می دهد.

image_abc953aa02c8ae941f2c00dfa917efdaa6dbe2cd

5. افزایش سرعت بهبودی در آسیب های پا

علاوه بر کمک به تسکین درد، استفاده از ماساژور پا برای بهبود سریعتر آسیب های وارده بر پا نیز عالی است. این نوع ماساژ با تحریک جریان خون، روند ترمیم بافت های آسیب دیده را سرعت می بخشد.

6. کاهش ادم در دوران بارداری

در دوران بارداری، بسیاری از زنان از ادم یا تورم در اندام‌ها رنج می‌برند. در حاملگی ادم زمانی اتفاق می افتد که مایعات تولید شده توسط بدن شما و بدن جنین افزایش می یابد. این عارضه می تواند بسیار ناراحت کننده و دردناک باشد. اما ماساژ پا راهی عالی برای کاهش این نوع ناراحتی است.

7. افزایش سطح انرژی بدن

از آنجایی که ماساژ پا به افزایش گردش خون کمک می کند، سطح انرژی را نیز در بدن افزایش می دهد. بسیاری از افراد قبل از ورزش یا انجام فعالیت بدنی پاهای خود را ماساژ می دهند؛ زیرا این نوع درمان ظرفیت کلی شما را برای انجام این فعالیت ها برای مدت طولانی بدون احساس خستگی افزایش می دهد.

8. تقویت عملکرد سیستک ایمنی

ماساژ منظم پا یک راه عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. هنگامی که پاهای خود را به طور منظم ماساژ می دهید، تمام اندام ها و سیستم های بدن شما تحریک می شود. این امر منجر به بهبود سلامت و تندرستی کلی بدن شما نیز می شود.

9. افزایش میل جنسی

استفاده از ماساژور پا شفا می تواند به کاهش استرس و تسکین بدن کمک کند. اما همچنین می تواند راهی عالی برای بهبود زندگی جنسی شما می باشد. زیرا ماساژ پا بوسیله ماساژور به زوجین کمک می کند تا پس از یک روز طولانی در محل کار از لحاظ ذهنی آرام و منجر به بهبود صمیمیت بین زوج ها شود.

10. نگه داشتن وضعیت پاها در شرایط سالم

آخرین مزیت ماساژ پا این است که به حفظ سلامت پاهای شما کمک می کند. از آنجایی که این نوع درمان تمام قسمت‌ها و سیستم‌های حیاتی بدن را تحریک می‌کند، ماساژ منظم برای افرادی که دیابت یا سایر بیماری‌های شدید دارند عالی است. زیرا می‌تواند به بهبود گردش خون در نواحی مختلف بدن کمک کند.

image_ab4c415806378bdcb7f00c14bb97d28e4b707b6e

معرفی بهترین برند ماساژور پا

دستگاه ماساژور پا را برند های متعددی تولید می کنند. اما 2 تا از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها، ماساژور پا کامفورت (Comfort) و آی ریلکس (I-Relax) می باشد. در ادامه بیشتر با این دو مدل آشنا می شویم.

ماساژور پا کامفورت مدل F4020

ماساژور پا کامفورت شفا ، دارای سه عملکرد اتوماتیک و دو عملکرد دستی می باشد. سبک و قابل حمل است. همچنین با استفاده از این ماساژور می توانین ساق، مچ و کلا تمام قسمت های پا را ماساژ بدهید.

ماساژور پا ریلکس مدل KR818

ماساژور پا آی ریلکس شفا نیز یکی دیگر از برند های معتبر و معروف ماسـاژور پا می باشد. این ماسـاژور نیز برقی بوده و همانطور که از نامش پیداست، علاوه بر پاها، قسمت زانو را هم ماساژ می دهد. از مزایا ماسـاژور پا آی ریلکس، می توانیم به احیا کردن ماهیچه های خسته ساق و زانو، بهبود گردش خون، تسکین درد و استرس و … اشاره کنیم.

 شما عزیزان می توانید برای اطلاغ از قیمت و خرید انواع دستگاه های ماساژور خانگی و سایر تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا تماس حاصل نمایید. فروشگاه تجهیزات زیبایی شفا ، با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری ، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است.

شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ – ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱