ایسنا/ دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اعلام خبر وزیر کشور فرانسه مبنی بر بستن ۲۱ مسجد و برنامه‌ریزی برای بستن شش مسجد دیگر گفت: از دولت فرانسه می‌خواهیم قوانین ضد مسلمانان خود را بازنگری کند. کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در واکنش به اعلام خبر وزیر کشور فرانسه مبنی بر بستن ۲۱ مسجد و برنامه‌ریزی برای بستن شش مسجد دیگر بر اساس قوانین ضد افراط‌گرایی و جدایی‌طلبی این کشور، با انتشار توییتی نوشت: «در رویکرد غربی، تروریست‌ها در ایران مدافعان حقوق بشر هستند و آزادی دینی در کشورهای غربی نیز مساوی تروریسم است. از دولت فرانسه می‌خواهیم تا قوانین ضد مسلمانان خود را که جامعه پنج و نیم میلیون نفری اقلیت مسلمان این کشور، مکان‌های عبادت، مراکز آموزشی و سایر اماکن آنها را هدف قرار می‌دهد، مورد بازنگری قرار دهد.»

دبیر ستاد حقوق بشر: فرانسه در قوانین ضد مسلمانان خود بازنگری کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اعلام خبر وزیر کشور فرانسه مبنی بر بستن ۲۱ مسجد و برنامه‌ریزی برای بستن شش مسجد دیگر گفت: از دولت فرانسه می‌خواهیم قوانین ضد مسلمانان خود را بازنگری کند.

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، در واکنش به اعلام خبر وزیر کشور فرانسه مبنی بر بستن ۲۱ مسجد و برنامه‌ریزی برای بستن شش مسجد دیگر بر اساس قوانین ضد افراط‌گرایی و جدایی‌طلبی این کشور، با انتشار توییتی نوشت: «در رویکرد غربی، تروریست‌ها در ایران مدافعان حقوق بشر هستند و آزادی دینی در کشورهای غربی نیز مساوی تروریسم است. از دولت فرانسه می‌خواهیم تا قوانین ضد مسلمانان خود را که جامعه پنج و نیم میلیون نفری اقلیت مسلمان این کشور، مکان‌های عبادت، مراکز آموزشی و سایر اماکن آنها را هدف قرار می‌دهد، مورد بازنگری قرار دهد.»

منبع: ایسنا