یوسفیان‌ملا به سایت خبر سراسری گفت: یکی از فرزندان آقای لاریجانی در قم طلبه هست یک پسر دیگر فارغ‌التحصیل دانشگاه علم‌و‌صنعت است و دختر ایشان نیز پزشک است . برای ادامه تحصیل با همسرش به آمریکا رفت.

وضعیت فرزندان لاریجانی به روایت یوسفیان‌ ملا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌آنلاین، به نقل از سایت خبر سراسری، عزت الله یوسفیان ملا، از نزدیکان به علی لاریجانی، درباره برخی حواشی اعلام رد صلاحیت لاریجانی به «خبر سرسرای» گفت: «آقای لاریجانی نظرشان این است که دوستان در این باره مصاحبه و موضع‌گیری نکنند. آقای لاریجانی وقتی از مجلس خارج شدند به ایشان دو حکم مشاورت علی‌الطلاق و تشخیص مصلحت را به ایشان دادند. ایشان تمایلی نداشتند دیگر کاندید مجلس و ریاست جمهوری هم شوند برای مجلس هم بحث‌شان قم و آمل نیست. برخی واقعیت‌های زندگی ایشان در بیرون طور دیگری انعکاس پیدا کرده است».

او ادامه داد: «ایشان 42سال در دستگاه‌های دولتی هستند و در 10سال صداوسیما و ریاست مجلس نیز نه حقوق گرفتند و نه امکانات دولتی؛ در مجلس نیز خود من شاهد این مسئله بودم. یک وجب زمین دولتی از بنیاد و دیگر نهادها به نام ایشان نیست و چیزی نگرفتند. فرزندان ایشان هم یکی در قم طلبه هست یک پسر دیگر فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت هست. دختر ایشان نیز پزشک است و در ایران نیز پزشک شده است آقایی با ایشان ازدواج کرد و بعد از ازدواج همسر ایشان هم که پزشک بود برای کار باید دوره ای به محل تحصیلشان به آمریکا می رفتند و طبیعتا دختر آقای لاریجانی نیز با ایشان همراه شدند. به هر حال برخی یک سری صحبت‌ها درباره ایشان انجام دادند اما این‌طور نیست. اگر کسی سندی دارد که ایشان چیزی از دولت گرفته است مطرح کند.ایشان در شهرستان آمل اصلا مسکنی ندارند. در ادامه آن نامه شورای نگهبان نیز گفته شده است که ایشان از فتنه دفاع کردند، ما در مجلس همراه ایشان بودید و کلمه ای در این رابطه از ایشان نشنیدیم. البته اجازه دهید جزییات را خود ایشان پاسخ دهند».

این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا لاریجانی باز هم در صحنه ریاست جمهوری دیده خواهد شد به سایت «خبر سراسری» گفت: «آقای لاریجانی در صحنه سیاست حضور فعال دارند. یک جلسه ایشان در جلسات مجمع و شورای انقلاب فرهنگی ندارند. تا جایی که بشود ایشان کار می‌کند اما اینکه حزبی را بیندازد خیر! اما در صحنه سیاسی حضور فعال خواهند داشت. البته بعید میدانم برای ریاست جمهوری کاندید شوند آن موقع هم که حضور پیدا کردند با اصرار دوستان بود البته همه می‌دانستند آقای رئیسی شرایط بهتری دارد و ایشان به طور ناگهانی به صحنه آمدند اگر برنامه ای وجود داشت از قبل جلساتی می‌گذاشتند».