کیهان | چاپ نقشه اهداف حمله احتمالی موشکی ایران به اسرائیل در روی صفحه یک روزنامه چاپ تهران، بازتاب گسترده‌ای در میان صهیونیست‌ها داشته است.

ترس صهیونیست‌ها از عکس حمله موشکی ایران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش وب‌سایت «سندیکای خبری یهود»، سرلشکر «گیورا ایلند» رئیس سابق شورای امنیت ملی اسرائیل در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل و در واکنش به اقدام روزنامه «تهران تایمز» در چاپ نقشه اهداف داخل اسرائیل برای حمله احتمالی ایران در واکنش به اقدام نظامی محتمل اسرائیل گفت: این اقدام یک جنگ روانی است

افزود: البته آنها برای انتخاب اهداف، دقت زیادی نکرده‌اند اما پیام ‌ترسناک آنها منتقل شده است. این یک جنگ روانی است. 

ایلند گفت: «ایران توانایی‌های محدودی در حمله مستقیم به اسرائیل از خاک خود دارد، اما توانایی آتش حزب‌الله لبنان و همچنین تلاش‌های ایران برای تسلیح نیروهای نیابتی در سوریه و غرب عراق، یک تهدید واقعی و جدی علیه اسرائیل است.»

تلاش این مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی برای کاستن از هیبت قدرت بازدارندگی و تهاجم ایران در حالی است که اخیرا جان‌ هانا مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در امور خاورمیانه (و مشاور ارشد دیک چنی معاون رئیس‌جمهور در دولت بوش) گفت: قدرت ایران در منطقه، موضوعی دلهره‌آور است. ایران اسرائیل را محاصره کرده است. کشور ۸۵ میلیونی ایران، یک قدرت موشکی به‌حساب می‌آید. ایران، اسرائیل را با حلقه آتش محاصره کرده است. هزاران موشک با دقت بالا به سمت اسرائیل نشانه گیری شده است. سامانه چندلایه گنبد آهنین توانایی مقابله با حملات موشکی دقیق و همه‌جانبه ایران را ندارد.

همچنین «کنستانتین سیوکوف» معاون رئیس آکادمی ‌موشکی روسیه اخیرا تصریح کرد: ایران موشک‌هایی در اختیار دارد که از دقت بالایی در نقطه‌زنی برخوردار هستند. این توانمندی، هنگام موشک‌باران پایگاه‌ آمریکایی عین‌الاسد نمایان شد. مقابله با این موشک‌ها در توان اسرائیل نیست. اسرائیل امروز سامانه‌های پدافند هوایی یا سامانه‌های پدافند موشکی را که بتواند با این موشک‌ها مقابله کند، در اختیار ندارد. بر این اساس، حمله موشکی ایران به این سامانه‌ها و راکتورهای هسته‌ای اسرائیل، سرزمین کوچک اسرائیل را به محلی غیرقابل سکونت تبدیل خواهد کرد. نکته دیگری که می‌خواهم بگویم این است که ایران در زمینه نظامی یکی از قدرت‌های پیشرفته و پیشرو و جزو چهار کشور اول تولیدکننده سامانه‌های موشک در دنیاست.

یادآور می‌شود گنبد آهنین صهیونیست‌ها در جنگ اخیر نتوانست در برابر حملات راکتی و موشکی مقاومت فلسطین به‌عنوان ضعیف‌ترین حلقه مقاومت اسلامی در منطقه موفق عمل کند و طبیعی است که در برابر شلیک پرحجم ده‌ها هزار موشک ظرف چند روز، به آبکش تبدیل شود!