نجمه جودکی عکسی از خودش در کنار بازیگر معروف منتشر کرده که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

عکس متفاوت نجمه جودکی در اینستاگرام غوغا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 نجمه جودکی فرزند اول خانواده است و پدرش اصالتا خوانساری است. نجمه جودکی فرزند طلاق است ، نجمه جودکی در کودکی علاقه مند به بازیگری و مجری گری بوده است. نجمه جودکی یکی از مجری های بی حاشیه است اما در چند وقت اخیر اخبار و حواشی را جع به ممنوع الکار شدن نجمه جودکی و یا اخراج او در فضای مجازی منتشر شد.نجمه جودکی عکسی از خودش در کنار بازیگر معروف منتشر کرده که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

نجمه جودکی

 بیوگرافی نجمه جودکی 

نام : نجمه جودکی

تاریخ تولد : 21 آبان ماه 1371 تهران

حرفه : مجری گری و گویندگی

تحصیلات : لیسانس رشته معماری

سالهای فعالیت : از سال 87 تا کنون 

همسر : مهدی پارسا زاده

در محله شمیرانات تهران بعنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان می باشد.

زندگینامه نجمه جودکی

نجمه جودکی در ۱۵ سالگی وارد رادیو شد و کار گویندگی را در گروه کودک و نوجوان انجام داد. همکاری با مرحوم مهران دوستی یکی از مهمترین اتفاقات مسیر مجری گری و گویندگی وی بود. وی همچنین دوره فیلم سازی و تدوین را گذرانده است. نجمه جودکی تاکنون سه فیلم کوتاه هم ساخته است.  نجمه جودکی فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 87 از رادیو جوان آغاز نمود و از سال ۱۳۸۸ با برنامه شب ایرونی (شبکه جام جم) وارد تلویزیون شد.

ماجرای ممنوع الکاری نجمه جودکی 

نجمه جودکی چهار سال در شبکه های داخلی ممنوع التصویر بود و اجازه اجرا در شبکه های معاونت سیما را نداشت. اجرای نجمه جودکی در برنامه "هفت ترانه" که از شبکه شما پخش می‌شد، با واکنش‌های تندی از سوی منتقدین روبرو گردید. زیر پا گذاشتن خطوط قرمز، پوشش متفاوت این مجری جوان در برنامه موجب گردید تا نجمه جودکی به مدت 4 سال خانه نشین شود. 

ازدواج نجمه جودکی 

نجمه جودکی متاهل می باشد وی در سال 1395 با مهدی پارسازاده ازدواج کرده است.

نجمه جودکی

علاقه مندی های نجمه جودکی

 نجمه جودکی در نوجوانی والیبال و بدمینتون بازی می کرد و به ورزش علاقه زیادی دارد. نجمه جودکی به مطالعه علاقه زیادی دارد و کتاب مورد علاقه اش "جهر اثر از فلورانس اسکاول شین" می باشد.غذای مورد علاقه نجمه جودکی فسنجان می باشد و عاشق رنگ ارغوانی و سبز آبی می باشد.فیلمسازی و موسیقی را دوست دارد و موسیقی بی کلام زیاد گوش می کند، به آهنگهای حافظ ناظری، مجید اخشابی، مهدی یراحی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی علاقه دارد.

نجمه جودکی

از علاقه تا معرفی رشیدپور

اولین بار سال 1384 وقتی 15 ساله بودم اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران را با حمایت مادرم که مشوقم بود ، تجربه کردم .بعد از آن تجربه اجرا به لطف خدا ، آقای رضا رشیدپور را در همایش کنکور دیدم و با مامانم رفتیم پیش ایشون و گفتم خیلی دوست دارم مجری بشم و اجرا کنم.ایشون منو به یکی از تهیه کنندگان معرفی کردند تا اینکه بعد ازآن رفتم تست دارم و وارد سازمان شدم.در سال 1386 وقتی 17 ساله بود به کلاس های فن بیان گویندگی مهران دوستی معرفی شدم و سپس در رادیو جوان شروع به فعالیت کردم.

نجمه جودکی

ورود به تلویزیون نجمه جودکی

اولین باری که جلو دوربین رفتم گزارشگر برنامه «شب ایرونی» در سال 1388 بود که در شبکه جام جم پخش می شد. آقای پوریا امین ، آقای محمد سلوکی و آقای امیر احمدی اون برنامه رو اجرا میکردن و من گزارشگر برنامه بودم که تجربه بسیار خوبی بود.

مجری مورد علاقه نجمه جودکی 

با احترام زیادی که برای همه همکاران و دوستان قائلم باید بگویم ژیلا صادقی بهترین مجری زن در کشور ماست ف او اولین مجری زن در تلویزیون ماست که اجرای خودمان را در تلویزیون باب کرد و در این راه زحمات زیادی کشید.اگر امروز من در قاب تصویر ظاهر می شوم و به راحتی با بیننده ارتباط برقرار می کنم مدیون سال ها تلاش و زحمت خانوم صادقی در این راه هستم.

نجمه جودکی

شهرت با اجرای زنده نجمه جودکی 

خانم جودکی در شهریور 1389 با اجرای برنامه زنده «فرصت ویژه» سیمای خانواده وارد شبکه یک شد و تا اسفند ماه این سال روی آنتن بود.او سپس از سال 1390 با اجرای برنامه «کمی متفاوت» از شبکه یک به محبوبیت رسید و در نظرسنجی ها بعنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد

فعالیت هنری نجمه جودکی 

• شب ایرونی 

• در انتهای الوند  

• ایران و آفتاب 

• مردم گرام 

• برنامه هفت ترانه

•  قاب سفید

• یار مهربان 

• نردبان

• فرصت

• سین مثل سریال