معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت : دشمنان نسل ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند واگر فضای مجازی درست نشود می‌تواند کشنده نسل باشد.

خزعلی: دولت برای اجرای قوانین حجاب قاطعانه ورود می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور امروز پنجشنبه در سفر به شهر قم با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم مزار مطهر شهدای قم را غبارروبی و عطر افشانی و به مقام بلند شهدا ادای احترام کرد.

وی در ادامه برنامه‌های سفر خود در جامعه‌الزهرا(س) حضور یافت و با نمایندگان اقشار مختلف بانوان استان قم دیدار و گفت‌و گو کرد. وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و یارانش اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا موضوع مهمی است که هیچگاه نباید از آن غافل شویم.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده عنوان کرد: در قم به دلیل مهاجر پذیر بودن به ویژه وجود آسیب‌هایی در حوزه خانواده باید برنامه‌ریزی اساسی در حوزه خانواده داشته باشیم.وی با بیان اینکه دشمنان برای حمله به ما به ویژه در حوزه جمعیت، برنامه‌های بسیاری درنظر گرفته‌اند، تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم، نقشه‌های دشمنان را یُهلک الحرث والنسل بیان می‌کند، یعنی هم برای از بین بردن اقتصاد ما و هم برای از بین بردن نسل ما، برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 

دشمنان نسل ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند

 

خزعلی عنوان کرد: دشمنان نسل ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده‌اند و فضای مجازی که اگر درست نشود می‌تواند کشنده نسل باشد. وی با تاکید بر اینکه پیشگیری همیشه اولویت است، تصریح کرد: ما باید در حوزه فرهنگی سلاح دست گرفته تا بتوانیم هویت اصیل و اسلامی را به جوانان منتقل کنیم.

خزعلی با بیان اینکه برای رفع برخی از آسیب‌ها در حوزه بانوان به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت مردم هستیم، عنوان کرد: قانون‌های بسیاری در مورد حجاب داریم که متاسفانه تا به امروز اجرا نشده است اما دولت برای اجرای این قوانین قاطعانه ورود می‌کند. وی با تاکید بر اینکه مسئله حجاب باید از ادارات شروع شود، گفت: تجرد قطعی یکی از تهدیدهای جدی کشور است؛ برای زوج‌های دهه شصت وام‌های خاصی در نظر گرفته شده است که امیدواریم بخشی از مشکل را رفع کند.

در حد توان تامین امکانات مورد نیاز برای ازدواج را دنبال خواهیم کرد

 

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با تاکید بر اینکه بخشی از علل کاهش جمعیت به اقتصاد مربوط می‌شود، عنوان کرد: ما در این حوزه به دنبال وعده‌های غیرقابل تحقق نیستیم اما در حد توان تامین امکانات مورد نیاز برای ازدواج را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه خود بانوان باید به صحنه ورود کرده و میدان‌داری کنند، گفت: تلاش ما این است که با مشارکت بانوان مسائل مرتبط با بانوان را رفع کنیم.