این بازیگر معروف به دلیل درگذشت ناگهانی پدرش عزادار شد.

این بازیگر معروف عزادار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پویا امینی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید، به سوگ درگذشت پدرش نشسته است.

پویا امینی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. پویا امینی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است و دارای یک فرزند پسر به نام ایلیا است. همچنین عضویت در تیم والیبال و فوتبال و کارتینگ هنرمندان در کارنامه پویا امینی دیده می‌شود. پویا امینی هم‌اکنون عضو تیم فوتبال ستارگان هنر ایران می‌باشد.

پویا امینی بازیگر تلویزیون و سینما در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. رامین راستاد با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، خبر از درگذشت پدر پویا امینی داد ونوشت: پویای عزیزم درگذشت پدر عزیزتون رو تسلیت میگم ، روحشون در آرامش

 

رامین راستاد خبر از درگذشت پدر پویا امینی داد

 

 

ازدواج پویا امینی

پویا امینی و همسرش بیتا بجانلی زوج جوانی هستند که در 25 سالگی با هم ازدواج کردند و حالا در سن و سالی که شاید اغلب جوانان تازه خود را برای تشکیل خانواده آماده می کنند، زندگی شان به ثبات رسیده و فرزندی هشت ساله به نام ایلیا دارند. امینی و همسرش 15 سال است ازدواج کرده اند و به گفته خودشان روند زندگی شان تا به حال خیلی کلاسیک طی شده است .

نحوی آشنایی و ازدواج با بیتا بجانلی

بیتا بجانلی :ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم رشته من گرافیک بود و پویا کارگردانی تئاتر می خواند آشنایی اولیه مان در همان محیط دانشگاه شکل گرفت و پس از فارغ التحصیلی دو سال نامزد بودیم و بعد هم ازدواج کردیم.