محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پست اینستاگرامی قالیباف به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد: بر تمامی مسلمانان واجب است تا تمام همّت خود را صرف تعظیم مقام عظیم‌الشأن حضرت فاطمه، برپایی مجالس باشکوه ذکر مصیبت ایشان و شناساندن مقام رفیع آن حضرت به جهانیان کنند.

محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«ماه داره گریه میکنه برای علی⁣

آه داره ناله میزنه به جای علی⁣

چاه داره سینه میزنه با صدای علی⁣

تنهای تنها شدم ای چاه⁣

آخر بی زهرا (س) شدم ای چاه⁣

فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به تمامی مسلمانان جهان، مردم شریف ایران اسلامی و تمامی محبان و شیعیان آن حضرت تسلیت و تعزیت می‌گویم.

مجاهدت‌ و فداکاری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای زنده نگاه داشتن اسلام راستین و فدا کردن جان شریف خود در این راه، عموماً حتی نزد محبان و شیعیان ایشان، آنگونه که شایستۀ مقام آن حضرت است شناخته شده نیست؛ بر تمامی مسلمانان واجب است تا تمام همّت خود را صرف تعظیم مقام عظیم الشأن حضرت فاطمه، برپایی مجالس باشکوه ذکر مصیبت ایشان و شناساندن مقام رفیع آن حضرت به جهانیان نمایند.

ملت شریف ایران نیز ان‌شاءالله همچون گذشته مجالس عزای صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را به خصوص در روز شهادت ایشان، باشکوه و پر عظمت بر پا خواهند کرد و ارادت قلبی خود را به خاندان عصمت و کرامت نشان خواهند داد.»

منبع: ایسنا