شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات‌ هسته‌ای کشورمان، گفت

 پاسخ ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی تاریخی خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: اگر رژیم صهیونیستی می‌دانست از طریق حمله نظامی می‌تواند به کشورمان آسیبی بزند، قطعا تاکنون دست به اقداماتی می‌زد.

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به  تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به تاسیسات‌ هسته‌ای کشورمان، گفت: سران جعلی رژیم صهیونیستی به قدرت و توان دفاعی ایران واقف هستند و می‌دانند اگر خطای از آنها سر بزند قطعا با پاسخ‌‌های کوبنده از سوی نیروهای مسلح کشومان مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تهدیدات توخالی و پوچ  سران رژیم صهیونیستی مسبوق به سابقه است و بارها اظهاراتی را در رسانه‌های مطرح کرده‌اند اما جرات هیچ تعرضی را علیه کشورمان نداشته‌اند ، ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی می‌دانست از طریق حمله نظامی می‌تواند به کشورمان آسیبی بزند، قطعا تاکنون دست به اقداماتی می‌زد.

نماینده قصرشیرین در مجلس با تاکید براینکه چندین سال است که رژیم صهیونیستی با ایجاد جنگ روانی تلاش کرده امنیت‌ خود را تامین کند، عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان امروز آمادگی در برابر هر تهدیدی  را دارند و اگر بخواهند اقدامی را علیه رژیم پوشالی صهیونیستی انجام دهند حقیقتاً اقدامی تاریخی خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی قطعا تاب و توان ایستادن در مقابل قدرت نظامی ایران را ندارد، اظهار کرد: در شرایط فعلی که مذاکرات برجامی بین ایران و طرف‌های غربی در وین در حال برگزاری است سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند با تهدیدات و ایجاد جو روانی بر این مذاکرات اثرگذار باشند و طرف‌های غربی مذاکرات را حساس کنند تا در مذاکرات امتیازات کمتری به ایران داده شود.

حیدری با بیان اینکه ایران در مذاکرات برجامی به دنبال امتیاز کم و زیاد نیست، ادامه داد: ما در  مذاکرات به دنبال لغو تحریم‌ها در قبال بازگشت به تعهدات برجامی خود هستیم که این خواسته نیز دو جمله منطقی و چارچوب دار است و غیر از این موضوعات هم نمی‌تواند موضوع دیگری به برجام اضافه شود و یا اینکه مواضع خودمان را تعدیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال تعدیل کردن مواضع ایران در برجام و مذاکرات وین است، اضافه کرد: توصیه ما به سران رژیم صهیونیستی این است که به دنبال ایجاد تنش و بلوا در منطقه نباشند که قطعا با پاسخ‌های کوبنده از سوی ایران مواجه خواهند شد.