شایعه حضور علی دایی در تراکتور بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

شایعه حضور دایی در تراکتور چقدر جدی است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش میدان، پس از ماجرای واگذاری باشگاه تراکتور به شرکت ملی مس، شایعاتی در خصوص برکناری سولدو، مربی کروات سرخپوشان تبریزی و مذاکره با علی دایی به گوش می‌رسید.


علی رغم این شایعات کادر فنی تیم فوتبال تراکتور فعلا دست نخورده می‌ماند و مذاکره‌ای نیز با علی دایی صورت نگرفته است. با توجه به پرونده‌هایی که باشگاه تراکتور به دلیل شکایات بازیکنان خارجی سابقش دارد بعید به نظر می‌رسد که مسئولان جدید این باشگاه تمایل به دردسر جدیدی با برکناری سولدو داشته باشند.


بدهی‌های باشگاه به فورچونه، حمزاوی و اروین که موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شده بود و همچنین مطالبات کنستانت دردسر‌هایی است که همچنان تراکتور باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کند.


از سوی دیگر هموار شدن بازگشت علی دایی به فوتبال ایران یک علامت سوال بزرگ است که فعلا کسی پاسخش را در دست ندارد و مسئولان باشگاه تراکتور نیز هرگونه مذاکره‌ای با اسطوره فوتبال ایران را فعلا رد کرده‌اند.


گفتنی است سولدو پیش‌تر درخواستی برای حضور مربی بدنساز در کنار خود داشت که متوقف شد و اگر تغییراتی در کادر فنی به وجود آید فعلا در جهت افزودن به آن خواهد بود.